Fotografija Porporele autora Srećka Jubića pobjednik je Facebook nagradnog natječaja za najljepšu fotografiju Dubrovnika kojeg je pokrenula TZ grada Dubrovnika početkom svibnja.
Nakon uspješnog natječaja na Facebook stranici organiziranog koncem prošle godine i izvrsnom promotivnom efektu tog natječaja, TZ grada Dubrovnika ponovno na najsnažnijoj svjetskoj društvenoj mreži pozvala je sve sljedbenike i one koji će to tek postati da šalju fotografije Dubrovnika – jednog od najljepših mediteranskih gradova i osvoje glasove od strane samih obožavatelja, putem „Like-ova“ , te dobiju primamljive nagrade.
Više od sedamdeset prijavljenih natjecatelja sudjelovalo je ovom natjecanju, a najbolju fotografiju odabrao je stručni ocjenjivački sud sastavljen od poznatih dubrovačkih fotografa Željka Tutnjevića, Zorana Marinovića i Miša Ševelja.
Prvi kriterij za odabir najbolje fotografije bio je najviše „like-ova“ za poslanu fotografiju, te je među nekoliko prvoplasiranih izabrana najbolja. U uži izbor ušle su fotografije Petre Miočić s 410 „likeova“, Eugena Miljana s 271 „Like-om“, Marina Mandića sa 197 „Like-a“ te Srećka Jubića s 85 i Mladena Sabljaka s 38 „Like-ova“.
Po odluci stručnog ocjenjivačkog suda najboljom fotografijom proglašena je na Srećka Jubića, koji je za svoj uradak nagrađen besplatnim boravkom u lopudskom hotelu Lafodia. Eugen Miljan dobio je izlet Gulliver Travela „Ribanje i ribarsko prigovaranja“, Petra Miočić ručak u restoranu Miomoza. Marin Mandić čija je fotografija bila među pet najboljih nagrađenih dobio je izlet kajakom ispod dubrovačkih zidina, dok je Mladen Sabljak nagrađen dvjema trodnevnim „Dubrovačkim karticama“.
Natječaj je pokrenut u utorak 7. svibnja u kasnim večernjim satima i neposredno nakon objave dobio više od stotinu „Like-ova“.
Dubrovnik kao nepresušan motiv fotografija uvijek je u središtu pozornosti , a Facebook stranica TZ Dubrovnik je putem svoja dva natječaja koji su svojom atraktivnošću privlačili pozornost dobila svoje nove sljedbenike.
Iz TZ-a napominju kako su prije početka prvo natječaja imali oko 400 sljedbenika, a nakon drugog broj sljedbenika povećao se na respektabilnih deset tisuća.
S ciljem daljnje promocije destinacije putem socijalnih mreža TZ grada Dubrovnika nastavlja s organizacijom natječaja povezanih uz ljepote Dubrovnika.
Svim dobiticima nagrada i svima koju su sudjelovali u natječaju TZ Dubrovnik čestita i zahvaljuje!