Aktualno

MIRO DRAŠKOVIĆ Da se od početka rata u Ukrajini dovoljno naglašavalo da smo sigurni, predsezona bi bila bolja

Potrudit ću se opravdati povjerenje koje mi je dalo Turističko vijeće – rekao je za DuList novi direktor Turističke zajednice grada Dubrovnika Miro Drašković. Naglasio je kako mu je drago što je Turističko vijeće izabralo njega između dva kvalitetna kandidata, budući da se uz njega na natječaj javila i Danijela Crljen.
Upitali smo ga i za buduće planove pri čemu je istaknuo kako je priložio kao kandidat i četverogodišnji program, no kako prije svega treba doći, sjesti i vidjeti što je u planu za sad, za idućih nekoliko mjeseci jer se sezona u tijeku.
-Treba vidjeti štima li to sve ili se treba na neki način nadograditi. A onda pomalo krenuti dalje u suradnji sa svim dionicima u turizmu s unaprijeđenjem djelovanja Turističke zajednice – ističe Drašković.
I on sam dolazi iz turističkog sektora, s mjesta komercijalnog direktora agencije Elite Travel. Upitali smo ga što bismo trebali napraviti za budućnost, budući da je turizam izuzetno osjetljiva grana gospodarstva, što se pokazalo i u protekle dvije pandemijske godine.
-Promocija je uvijek najvažnija. Dubrovnik je poznat turistički grad na svjetskoj razini, i tu nema spora, ali je važno biti prisutan zaista na svim tržištima i na svim razinama uvijek. Osjetili smo mi ipak malo i posljedice Ukrajine, iako smo se ispočetka nadali da neće to tako biti. Međutim, u neka je doba bilo razvidno kako će se osjetiti. Kad netko gleda s drugog kraja svijeta Dubrovnik, to je par centimetara od Kijeva i treba raditi na tome da prikažemo destinaciju kao sigurnu. Jednostavno, mi smo neki drugi svijet od toga problematičnog dijela svijeta u ovom momentu i to uvijek treba naglašavati i dokazivati. Da se to dovoljno naglašavalo od samog početka ovog rata u Ukrajini, vjerojatno bi i rezultati u predsezoni bili nešto bolji – istaknuo je Drašković.

 

 

Pročitajte još

Caritas na novoj/staroj lokaciji u Solitudu od 1. kolovoza

Dulist

S polica trgovina povučeni čips i limun!

Dulist

ISTRAŽILI SMO Koliko gradske tvrtke troše goriva na službene automobile?

Mia Njavro Banić

Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Molimo Vas da nam potvrdite ukoliko ste suglasni s korištenjem kolačića, a privolu možete povući u svakom trenutku. Prihvaćam Više informacija