Aktualno

MIHO BORKOVIĆ IZ TVRTKE PHOBS Hrvatska nam je najznačajnije tržište

Tvrtka Phobs osnovana je 2004., a njen direktor je Željko Rešetar, Vlaho Šoletić direktor tehnološkog razvoja, dok je direktor poslovnog razvoja Miho Borković.

Ova uspješna dubrovačka tvrtka u kategoriji malih trgovačkih društava nedavno je osvojila Zlatnu kunu. Veliko je to priznanje za rad ove tvrtke koja se bavi inovacijama i razvojem tehnologije u turizmu. Miho Borković za DuList ističe kako ovu nagradu posvećuju svim djelatnicima i korisnicima usluga. To nam je bio povod za doznati nešto više o radu ove uspješne dubrovačke tvrtke koja se na svojim službenim stranicama može pohvaliti velikom referentnom listom klijenata. Među njima se ističu Valamar Riviera, Maistra, Arena Turist, Sunčani Hvar, Terme Čatež, Montenegro Stars i mnogi drugi, kako iz Hrvatske, tako i iz svijeta – Slovenije, Austrije, Italije, Turske, SAD pa čak i Irana.

-Kontinuitet dugogodišnjeg stabilnog poslovanja je važan i korisnicima naših usluga i djelatnicima – rekao je Borković. Tvrtka je ove godine bila nominirana u konkurenciji s Adriatic DMC-om i tvrtkom Sagrada Management. No, kao veliko priznanje dodaje i što su prethodne dvije godine bili nominirani u uži izbor za Zlatnu kunu.

Lokalno tržište prepoznalo proizvod
U tvrtki se bave razvojem prilagođenih rješenja u turizmu, a njihovi korisnici usluga velike su hotelske grupacije, mali hoteli, hosteli i kampovi. No, fokus inovacija i razvoja su rješenja specijalizirana za upravljanje prih o d i m a . Globalna su tvrtka jer, kako ističe Borković, segment tehnologije u turizmu ne poznaje granice.

-Svjetske tvrtke koje se bave tehnologijom u turizmu su prisutne i na našem tržištu. Kako bismo mogli napraviti sve ono što naši korisnici traže od nas, integriramo sve globalne platforme koje su važne našim korisnicima – rekao je. Lokalno tržište je itekako prepoznalo njihov proizvod. ‘Hrvatska nam je najznačajnije tržište’, poručuje Borković.

-Sjedišta najvećih hotelskih grupacija u našoj regiji su upravo u Hrvatskoj. Velika je specijalizacija u poslu što radimo. Najveće tvrtke su i najkompleksije u dinamici svoje prodajne i marketing strategije, tako da su s pravom i najzahtjevniji. Uz razvoj rješenja, pružamo edukaciju i podršku u radu našim korisnicima, a sve u cilju da im omogućimo da mogu realizirati svoje planove – dalje će. Njihovi klijenti, koristeći raznovrsne alate, postižu iznimne rezultate na globalnom turističkom tržištu. — Svi korisnici koji se fokusiraju na realiziranje dinamične prodajne i marketing strategije koja najviše odgovara njihovoj tvrtki, imaju mogućnost ostvariti iznimne rezultate – kaže nam. Hrvatska je jako uspješna u turizmu, govori, a ‘daleko najveća zasluga za rezultate u turizmu su duge godine rada profesionalaca u prodaji i marketingu i prije procesa digitalizacije’.

-Digitalizirani rezervacijski proces kontinuirano donosi nove mogućnosti. Omogućuje širenje prodajne mreže, reagiranje na povećanje ili smanjenje ponude i potražnje, mjerljiv marketing s garantiranim povratom investicije, dinamika u upravljanju ponudom, direktna komunikacija s gostima – priča nam.

Pozitivan utjecaj turističkih rezultata
Kad bi mogao istaknuti u čemu je Hrvatska ispred drugih država u ovom sektoru tehnologije, bilo bi to što su ‘domaće hotelijerske grupacije puno više proaktivne i dinamične u svojim strategijama prodaje i marketinga nego je to slučaj na drugim tržištima’.

-Hrvatski turizam je digitalizaciju prihvatio i koristi na konkretniji način nego bilo koji drugi segment gospodarstva. Turistički rezultati pozitivno utječu na sve segmente ekonomije pa tako i na IT segment – rekao je. Više od desetljeća tvrtka Phobs djeluje na ovom tehnološkom polju. Zbog ubrzanog načina poslovanja, ali i života, brojnih novih inovacija, zanimalo nas je svako koliko moraju raditi poboljšanja u ovom sektoru.

-Imamo i sreću i izazov što su profesionalci u prodaji i marketingu u Hrvatskoj toliko napredni, da je potreban kontinuirani razvoj novih rješenja i novih funkcionalnosti kako bi podržali njihove strategije i planove – naglašava Borković i dodaje ‘kada jedna hotelska tvrtka ozbiljno krene u upravljanje prihodima, kreativnost i ideje nikada ne prestaju’.

Iz tiskanog izdanja od 27. prosinca 2018.

Pročitajte još

Kulminacija priče o sve većem nezadovoljstvu djelatnika Muzeja? Inspekcijski nadzor u Kneževom dvoru!

Dulist

Ibrica Jusić jedan je od kandidata za predstavnika Hrvatske na Eurosongu

Dulist

POMOĆ ZA DUBROVČANE Pridružite se humanitarnoj akciji za 26 djece

Dulist

Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Molimo Vas da nam potvrdite ukoliko ste suglasni s korištenjem kolačića, a privolu možete povući u svakom trenutku. Prihvaćam Više informacija