Grad

LUJIĆ I KRISTIĆ: Kako je Vlada RH pomogla stanovnicima Lapadske obale

GRUZ LUKA FRAPA LAPADSKA001

Nitko od građana Grada Dubrovnika, a poglavito stanovnika koji žive na Lapadskoj obali, u Solitudu i na Babinom kuku nije očekivao tako lijepi poklon od strane Vlade RH. Petljajući s koncesijom za Marinu Gruž vladajući su zajedno sa svojim partnerima na lokalnoj razini uspjeli zapetljati do te mjere da marina ne može dobiti uporabnu dozvolu bez izgradnje i puštanja u uporabu proširene i uređene Lapadske obale – ističu u priopćenju za javnost gradski vijećnici Mosta Dolores Lujić i Maro Kristić te nastavljaju:

– Iako je prvenstvena želja Vlade i bivše gradske uprave, zajedno s dobrim dijelom vijećnika koji i sada sjede u Gradskom vijeću bila pogodovati ovlašteniku koncesije luke nautičkog turizma, dogodilo se upravo suprotno. U namjeri pogodovanja koncesionaru napravili su cijeli niz grešaka i time projekt  uređenja i proširenja Lapadske obale na radost Dubrovčana dodatno pogurali na listi prioriteta ove gradske uprave, jer marina će kako stoji u obrazloženju produženja ugovora o koncesiji na dodatnih godinu dana dobiti uporabnu dozvolu tek po uređenju i proširenju Lapadske obale na čiju se infrastrukturu treba spojiti. Ono na što smo ukazivali od prvog dana sada je dobilo svoju potvrdu, sporni detalji u građevnoj dozvoli su se pokazali presudnima i nitko ne želi potpisati i izdati takvu uporabnu dozvolu. Nadamo se da će na kraju na ovom primjeru na koji smo bezbroj puta ukazivali svi naučiti da javna infrastruktura uvijek mora prethoditi i imati prioritet nad privatnim interesom.

Niti najmanje nas ne raduje što marina gospodina Pašalića još uvijek nije otvorila svoja vrata jer Dubrovnik time samo gubi radna mjesta, prihode, ali i dodanu turističku vrijednost, što ova marina zaista jest, bez obzira na neke svoje arhitektonske elemente koji se većini građana ne sviđaju. Nadamo se da će ovaj događaj potaknuti pozitivni dijalog između Grada Dubrovnika i predstavnika koncesionara i da će toliko potrebna, nova, proširena i uređena Lapadska obala u skladu s nastojanjima i obećanjima ove gradske uprave te novonastalom situacijom uskoro zasjati punim sjajem.

Ovaj primjer samo pokazuje kako je pogodovanje privatnom interesu krivi put od kojeg na kraju nitko nema koristi, jer da su se poštivali propisi i da je postojala normalna i uljuđena komunikacija od početka, danas bi marina bila puna nautičara i zadovoljila bi sve uvjete za ishođenje uporabne dozvole.
Prilika je ovo i za sve one koji do sada nisu shvatili da konačno shvate da će se isto dogoditi i s projektom na Srđu i da se bez smanjenja obuhvata, zadovoljenja ekoloških i drugih standarda te izgradnje javnih sadržaja i javne komunalne infrastrukture taj projekt nikada neće realizirati, a prostor koji je trebao poslužiti za razvoj i širenje Grada će ostati zapetljan u mreži pogodovanja – zaključuju Lujić i Kristić.

Pročitajte još

Dubrovnik oduševio preko 70 vodećih britanskih medija i djelatnika turističkog sektora

Dulist

Završena sanacija potpornog zida u Bogišićevom parku

Dulist

Upaljenja treća adventska svijeća ispred Kneževog dvora

Dulist