Grad

Libertas definitivno seli u Komolac i nabavlja 20 novih autobusa

JGP LIbertas Remiza

Prilikom obilaska radova na Batali gradonačelnik Vlahušić najavio je kupnju 20 novih autobusa za Libertas, kao i kompletno preseljenje te tvrke u Komolac.
-Danas smo platili Libertasu zadnju ratu od 3,5 milijuna kuna i više nema kredita EBRD-a. Time prestaje ugovorna obveza Grada da plaća prijevoz za druge Općine. One su dobile besplatno autobuse koje je u cijelosti platio proračun Grada godišnji troškovi su iznosili od 5 do 10 milijuna kuna u zadnjih 7, 8 godina. Sada toga više nema. Libertas više ne može kao trgovačko društvo subvencionirati ostale općine. Svatko mora plaćati svoje račune – rekao je Vlahušić.
– Danas ćemo Općine obavijestiti da se na kraju godine  ne može praviti minus od 5,10,11 miijuna kuna i da grad to na kraju plati. Sada to više ne moramo raditi – poručio je Vlahušić.
Dodao je i kako je s Libertasom završen plan nabave 20 novih autobusa.
– Ide javni natječaj, tako da će biti svi novi autobusi u Gradu Dubrovniku. Neće voziti oni stariji od godine dana. Pod uvjetom da u voznom parku ne budu stariji autobusi od 7,8, godina. Operativni leasing, zamjena staro za novo, to je to – dodao je Vlahušić.

Potvrdio je i da se priprema kompletno preseljenje Libertasa u Komolac.
Za sada se radi na raščišćavanju zemljišta, a te radove izvodi tvrtka Gorar s Osojnika, u vlasništvu Nikše Gverovića, ni više ni manje nego Libertasovog vozača. To nam je prokomentirao gradonačelnik Vlahušić u oblasku Batale.

– Koliko znam Libertas je proveo javnu nabavu i dobio najpovoljniju varijantu. Izabran je najpovoljniji ponuđač koji će srediti područje.Ne mijenjamo urbanističke uvjete, tamo ide po GUP-u stambeno-poslovna zona u budućnosti. A oni će se preseliti u postojeće prostore – dodao je Vlahušić dodavši kako se seli cijela postojeća Remiza i Radeljević.
-Nema potrebe da plaćamo drugome najam dok u Komolcu imamo svoje – naglasio je.

Na pitanje hoće li u Komolcu biti napravljena cijela potrebna infrastruktura Vlahušić je odgovorio:
-Tamo imamo sve ono što je potrebno, kao što ima tu. Ono što nema će se napraviti. Ako se ne preseli sad, preselit će se 1. Rujna, a termin nije bitan. Sadašnja faza radova iznosi oko 100-injak tisuća kuna, što je puno manje od godišnjeg najma koji košta milijuna kuna. Idemo u svoje – poručio je.

Pročitajte još

Najbolji djelatnik godine Denis Raos na prijemu kod gradonačelnika

Dulist

Počela sanacija potpornog zida u Novoj Mokošici

Dulist

Prekid struje zbog radova na mreži u području Dubrovnika i Konavla

Dulist