Grad

Jadrolinija se ispričala stanovnici Kalamote: ‘Posebnu pažnju posvećujemo osobama s invaliditetom’

dora brzi brod katamaran lopud003

Stanovnici Kalamote u četvrtak su uputili apel u kojem ističu nemar Jadrolinije prema stanovnicima, ne samo Kalamote, nego i otoka u Hrvatskoj. Reakcija stanovnika potaknuta je, kako su naveli, užasnim iskustvom jedne stanovnice Kalamote koja je osoba s invaliditetom i nije se mogla ukrcati na brod Dora.

Iz Jadrolinije za DuList ističu kako su upoznati ‘s činjenicom da se na jučerašnjem polasku broda Dora na liniji Dubrovnik – Koločep – Lopud – Suđurađ nisu ukrcali svi putnici koji su željeli putovati u 10 sati’.

Navode kako se radi o brodskoj liniji na kojoj se karte prodaju za dan polaska te se putnici s kupljenom kartom mogu prevesti na bilo kojem od 4 dnevna polaska. Istovjetna pravila, ističu također, vrijede i za ostale 3 brodske linije koje održava Jadrolinija.

-Na svim našim brodskim linijama veliki broj putnika čini upravo starija populacija otočana – umirovljenici i osobe starije od 65 godina, zatim učenici i studenti koji ostvaruju pravo na besplatan prijevoz, radno aktivno stanovništvo koje putuje na posao i s posla i koriste pokazne karte. Svim ovim kategorijama putnika omogućen je direktni ulazak na brod, bez potrebe kupovine karte unaprijed, a što ne bi bilo moguće uvođenjem rezervacija za određeni sat polaska – rekli su u odgovoru za DuList.

Također su uputili ispriku putnici zbog neugodne situacije.

-Ovim putem se ispričavamo putnici na doživljenoj neugodnosti u vrijeme velikih ljetnih gužvi, u samom srcu sezone, te još jednom molimo sve putnike s invaliditetom da se na vrijeme jave djelatnicima Jadrolinije kako bi im se osigurala sva potrebna pomoć. Želimo naglasiti da Jadrolinija naročitu pažnju posvećuje upravo osobama s invaliditetom kroz pružanje svake vrste asistencije prilikom ukrcaja, u suradnji s udrugama osoba s invaliditetom provodimo edukacije naših članova posade i djelatnika u agencijama, a sve u cilju povećane mobilnosti osoba s invaliditetom – navode.

Iz Jadrolinije su komentirali i preusmjeravanje putnika na trajekt Hanibal Lucić.

-Preusmjeravanje dijela putnika na Hanibala Lucića, odnosno raniji polazak, većina putnika uz sav trud naših djelatnika odbija zbog dužine trajanja putovanja i ranijeg polaska te je tako u četvrtak u 9.30 sati ujutro Hanibal Lucić isplovio sa 86 putnika. Upravo zbog te činjenice, a i zbog činjenice da je ovaj sezonski polazak brodske linije u 10 sati bio problematičan i prethodnih godina, Jadrolinija je tijekom niza sastanaka održanih tijekom godine predlagala da polazak Hanibala Lucića bude u 10.15 sati, što predstavnici mjesnih odbora Elafita nisu prihvatili – ističu iz Jadrolinije.

Zašto Postira nakon remonta nije vraćena na dubrovačko područje, pitanje je na koje iz Jadrolinije nismo dobili odgovor.

Pročitajte još

Dubrovnik oduševio preko 70 vodećih britanskih medija i djelatnika turističkog sektora

Dulist

Završena sanacija potpornog zida u Bogišićevom parku

Dulist

Upaljenja treća adventska svijeća ispred Kneževog dvora

Dulist