Aktualno

“Ispadaju spasitelji, a bili su rušitelji Libertasa”

ivo klaic1

Na jučerašnju izjavu gradonačelnika Andra Vlahušića  kako  novo zaduženje za kupnju autobusa neće ugroziti poslovanje gradskog prijevoznika Libertas, reagirao je predsjednik Radničkog vijeća Ivo Klaić.

On ističe kako radnici i Radničko vijeće nisu protiv kupnje autobusa, ali su protiv toga da se u krizno vrijeme kupuju ISUZU autobusi, koji nisu provjereni.

– Osam novih niskopodnih ISUZU autobusa s 200 konjskih snaga i 70-ak mjesta nisu provjereni, i oni kod nas ne mogu proći. Neka gradonačelnik Vlahušić i direktor Deranja objasne u kojem su se to dijelu Europe ili Hrvatske ti autobusi pokazali kao dobri. U današnje doba, kada se najavljuje crna zima, oni kupuju 16 novih autobusa. Pitam ja njih tko će uzeti dio kolača? – istaknuo je Klaić za duList.

Radničko vijeće je i protiv nabave novog sustava naplate jer smatraju kako je postojeći kvalitetan.

– Nama on nije potreban, ovaj sadašnji je dobar. Hoće li gradonačelnik Vlahušić ili direktor Deranja preuzeti odgovornost ako se sustav naplate ili ISUZU autobusi pokažu lošima i hoće li iz svog špaga to platiti? –naglasio je Klaić poručivši:

– I gradonačelniku i direktoru poručujem da bi im bilo bolje da srede naš prostor u Komolcu i da se tamo preselimo, a ne da se bave nekim mutnim poslovima oko našeg zemljišta u Komolcu. I neka se ostave ideje o prelasku u Gospino polje – naglašava Klaić.

– Ispada da su gradonačelnik Vlahušić, predsjednik NO Pero Vićan i direktor Deranja spasitelji Libertasa, a bili su njegovi rušitelji, htjeli su ga razdvojiti, udružiti, dio prodati Konavlima i što li sve ne. Da nije bilo radnika, Libertas bi završio kao GP Dubrovnik – zaključio je Ivo Klaić.

Pročitajte još

TRNOVIT PUT Priča Biljane Brdar i Ivice Miložića Miže o 3.333 kilometra Camina

Dulist

MUZEJI I GALERIJE KONAVALA Poziv na dječje božićne radionice

Dulist

DANAŠNJI RASPORED CISTERNI Vrbica, Štikovica, Mali i Veliki Zaton

Dulist