Prema rezultatima istraživanja najveće svjetske tražilice za najam kuća za odmor HomeToGo, Hrvatska je na tržištu Njemačke zauzela prvo mjesto na listi top 100 najpopularnijih turističkih destinacija u 2021. godini, izvijestila je voditeljica Ispostave Hrvatske turističke zajednice u Münchenu Nera Miličić.
-Ove godine više no ikad veseli vidjeti Hrvatsku na vrhu liste najpopularnijih destinacija u Njemačkoj. Istraživanje HomeToGo platforme pokazuje kako smo prepoznati kao destinacija s vrhunskom ponudom kuća za odmor, posebno onih na osami i u prirodi, koje su trenutno jako tražene. Okretanje prirodi svakako je trend koji će ostati i nakon pandemije – istaknula je Miličić.
Dodajmo kako se Hrvatska našla pri samom vrhu na nekoliko lista spomenutog istraživanja pa je tako naša zemlja zauzela odlično drugo mjesto na listi najtraženijih zemalja za ljetni odmor u 2021. godini, kao i na listi najtraženijih zemalja za cijelu 2021. godinu. Na navedenim listama prvo mjesto drži Njemačka, dok su se iza Hrvatske našle zemlje kao što su Italija, Španjolska, Francuska, Austrija i dr. U sklopu istraživanja napravljena je i lista top 100 destinacija za praznik Duhova na kojoj je Hrvatska zauzela vrlo dobro četvrto mjesto, odmah iza vodeće Njemačke i regija na obalama Baltičkog i Sjevernog mora.
Istraživanje je bazirano na 16 milijuna pretraženih pojmova u HomeToGo tražilici, a zanimljivo je kako je primjena filtera fleksibilnih datuma putovanja u odnosu na prošlu godinu porasla za 600 posto. Također, rezultati istraživanja pokazuju kako 63 posto ispitanika preferira odsjedanje u kući za odmor, a 71 posto ispitanika želi putovati osobnim automobilom. Kao motiv za putovanje 63 posto ispitanika izdvaja plažu, a njih 60 posto nacionalne parkove i prirodu.
-Rezultati istraživanja bude optimizam kada govorimo o trendovima s njemačkog tržišta, inače najvažnijeg turističkog tržišta za hrvatski turizam. Međutim, pridržavanje svih propisanih mjera i dobra epidemiološka situacija u zemlji bit će osnovni preduvjet za realizaciju turističkog prometa, kako s tržišta Njemačke, tako i sa ostalih tržišta – zaključio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.