Grčki Avax danas je uveden u posao gradnje stonske obilaznice, poddionice Sparagovići/Zaradeže – Prapratno i Prapratno – Doli odnosno južnog dijela pristupnih cesta Pelješkom mostu. Avax će izgraditi prometnicu ukupne duljine 18 km , a ugovorena vrijednosti posla je 511,5 milijuna kuna (bez PDV-a).
U Hrvatskim cestama navode da će prva poddionica Sparagovići/Zaradeže – Prapratno sadržavat će jedan vijadukt, dok će se druga poddionica Prapratno – Doli sastojati od dva tunela i mosta. Materijal i strojevi, napominju u HC-u, dovezeni su na gradilište i spremni su za početak proizvodnje, a ugovorni dovršetak ove dionice je 28 mjeseci, piše Večernji.hr
Zajednica ponuditelja Strabag AG i Strabag d.o.o. uvedena je u posao sredinom studenog, za izgradnju dionice Duboka – Sparagovići/Zaradeže, odnosno pristupa do postojeće cestovne mreže sa strane kopna i s Pelješke strane, za vrijednost od 478,3 milijuna kuna (bez PDV-a), s rokom dovršetka od 33 mjeseca.
U HC-u kažu da je projekt „Cestovna povezanost s južnom Dalmacijom“, koji sadrži izgradnju Pelješkog mosta s pristupnim cestama te izgradnju obilaznice Stona, danas je sa svim svojim fazama u punom pogonu. Ukupna duljina trase projekta iznosi 32 kilometra, od mjesta Duboka do mjesta Doli i zaobići će Neumski koridor.
Potkraj siječnja ili početkom veljače 2020. godine očekuju se prvi dijelovi kolnika Pelješkog mosta, koji će se brodovima dovoziti iz Kine. Oko 400 segmenata čelične rasponske konstrukcije bit će dugi šest, odnosno 12 metara, ovisno je li raspon na stupu sa zategom ili bez njega, dok će ukupna dužina cijele rasponske konstrukcije biti 2404 metara. Na gradilištu je u ovom trenutku 410 kineskih i 60 hrvatskih radnika te 21 plovilo. Dinamika radova je u skladu s planom.