Aktualno

Good food festival predstavljen u Švedskoj

Good food festival predstavljen u Švedskoj

U organizaciji Turističke zajednice grada Dubrovnika i Predstavništva HTZ za Skandinaviju, u Stockholmu je u popularnom Foodlabu, u utorak organizirana prezentacija i objed za 15 švedskih novinara koji se bave putovanjima i gastronomijom, pišu iz Turističke zajednice.

Predstavljen je program Good Food Festivala putem videa, a poslužen je tipičan menu – dalmatinski pršut i sir, bakalar na bijelo i šporki makaruli, te torta od mjendula i naranača.
Na početku nazočne je pozdravio direktor HTZ Skandinavija Paul Šikić, te veleposlanica RH u Švedskoj, Anica Djamic.
Potom su gosti nakratko otputovali u Dubrovnik odakle im se javio Damir Šarić, chef restorana Stara loza, koji je predložio jelovnik za ovaj objed, priredio recepte i objasnio putem videa način pripreme svih jela, s naglaskom na varijacije koje je on sam kreirao.
Kušala su se i tipična vina Pošip Čara i Plavac Miloš, nezaobilazni arancini, bruštulani mjenduli i suhe smokve koji su svojim okusima dočarali okuse našeg kraja.
U Dubrovniku je tijekom 2015. ostvareno 21002 dolazaka i 96 114 noćenja švedskih turista, a od početka siječnja 2016. Godine u Dubrovniku ih je bilo gotovo tri puta više, zahvaljujući prije svega Mercedes Global Training događaju. Švedski turisti prije svega putuju zbog sunca i mora, što je razumljivo zbog klimatskih uvjeta u njihovoj zemlji, ali je u posljednje vrijeme snažan interes za kraća putovanja (City Breaks) takodjer u toplije krajeve gdje mogu kombinirati raznovrsne doživljaje.
Dubrovnik je zanimljiv prije svega zbog izvrsnih avio – linija iz Švedske, prvi izravni let iz Stockholma stigao je u Dubrovnik u nedjelju 10.4. , a više avio-kompanija letjet će direktno za švedski kraljevski grad sve do kraja listopada. Good Food Festival održava se ove godine od 20. do 23. listopada, te vjerujemo da će ponukani objavama u prestižnim izdanjima švedskih medija ovdašnji turisti odabrati Dubrovnik i uživati u još uvijek lijepom listopadskom vremenu i bogatom programu uspješne gastronomske manifestacije, napominju iz TZ-a.

Inače , prema riječima Paula Šikića, švedski touroperatori su za ovu godinu povećali zakupe kapaciteta za cijelu hrvatsku obalu , tako i za Dubrovnik, čime se naša zemlja dodatno i promovira njihovim kanalima na ovom tržištu za koje se očekuje u 2016. značajan rast.

Pročitajte još

[FOTO] DIVNA MLADOST Župljani i Konavljani primili sakrament potvrde

Dulist

Počinje isplata dječjeg doplatka za ožujak

Dulist

OD PONOĆI Počinje izborna šutnja!

Dulist