AktualnoUrednički izbor

DUBROVAČKI HOTELI ‘SRAMEŽLJIVO’ OTVARAJU SVOJA VRATA Rezervacije suzdržane, a i nova zapošljavanja

DUBROVAČKI HOTELI ‘SRAMEŽLJIVO’ OTVARAJU SVOJA VRATA Rezervacije suzdržane, a i nova zapošljavanja

Britanski premijer Boris John­son, suprotno očekivanjima hrvat­skih turističkih dionika, u ponedje­ljak je poručio kako njihove granice doista ostaju zatvorene do 17. svibnja te je prerano za govoriti hoće li Britanci ovog ljeta uopće moći putovati u inozemstvo. Ako i budu, prenose tamošnji mediji, međunarodna putovanja neće se odvijati nesmetano, odnosno postojat će restrikcije, među ostalim, kako se pretpostavlja obvezna samoizolacija ako je posrijedi povratak u maticu zemlju iz tzv. crvenih zona pod kojom se, nažalost, još uvijek vodi Lijepa naša. Johnson je obavijestio i kako će njihova radna skupina ovog tjedna iznijeti ‘razuman’ plan za turistička putovanja ​u inozemstvo, a koja će funkcionirati po ‘sustavu semafora’. O kakvim će točno kriterijima biti riječ, međutim, bit će poznato tek 12. travnja. S obzirom na ove vijesti te činjenicu kako govorimo o jednom od naših najvaž­nijih emitivnih tržišta, provjerili smo kakve se pripreme odvijaju u dubrovač­kim hotelima, a kojih je za sada, prema posljednjim informacijama Turističke zajednice grada Dubrovnika, otvoreno tek 12.

Razloga za optimizam ima
— Trenutno je otvoren Valamar Collec­tion Dubrovnik President Hotel, a za sezonu je u planu otvorenje i drugih Valamarovih hotela u Dubrovniku – kazali su iz ove hotelske kuće. Namje­ravaju li shodno tome zaposliti i nove djelatnike, odgovorili su kako ‘Valamar kao i svake sezone otvara značajan broj sezonskih radnih mjesta za koje nude odlične uvjete’. Što se pak tiče prila­godbe pandemijskim uvjetima, nagla­sili su kako svi objekti Valamara imaju implementiran V Health & Safety pro­gram koji je usklađen sa sigurnosnim standardima u Hrvatskoj i s preporu­kama međunarodnih zdravstvenih organizacija te garantira visoke zdrav­stvene, sigurnosne i ekološke stan­darde, kao i unaprijeđene protokole čišćenja čime su gostima osigurali sve preduvjete za bezbrižan i opušten odmor u sezoni 2021. Svi Valamarovi objekti imaju V Health & Safety vodi­telja koji je gostima na raspolaganju 24/7 tijekom cijelog boravka te osigu­rava podršku gostu u slučaju potrebe za zdravstvenom skrbi.

— Gostima Valamar nudi i V-CARE GUARANTEE, koji predstavlja paket mjera putem kojeg pružamo organiza­ciju svih potrebnih zdravstvenih usluga za vrijeme odmora gosta, što uključuje i organizaciju zdravstvenih usluga, organizaciju antigen i PCR testiranja u sklopu smještajnog objekta u kojem gost boravi te pokrivanje troškova produljenog boravka osobama obolje­lim od COVID-19 i svim uključenima u njihovu rezervaciju – podvukli su iz Valamara dok o brojkama tj. ulaznim rezervacijama su također odabrali ne govoriti. I Hilton Imperial Dubrovnik otvorio je svoja vrata i to 1. travnja te su kako iznose, s obzirom na trenutnu situaciju, relativno zadovoljni brojem gostiju za protekle uskršnje praznike. Trenutno u najvećem broju bilježe ‘last​minute’ rezervacije, a poučeni prošlogo­dišnjim iskustvom, očekuju povećanje kroz sljedeće mjesece nakon što svi pro­tokoli budu definirani kako od strane Hrvatske, tako i ostalih zemalja.

— Također, očekujemo da će se taj trend nastaviti i kroz sezonu. Hotel radi punim kapacitetom, prateći smjernice nadležnih službi i primjenjujući Hilto­nov globalni CleanStay te Stay Safe in Croatia program – komentirali su. Nova zapošljavanja, jednako kao i Jadranski luksuzni hoteli nisu spominjali. JLH u ovom trenutku imaju otvorene Hotel Excelsior i Dubrovnik Palace, a odluku o dinamici otvaranja ostalih kapaciteta donosit će u skladu s razvojem situa­cije. Svakako, smatraju bitnim da su se uz nedavnu uspostavu međunarodnih aviolinija definirali protokoli dolazaka iz zemalja EU kao i iz trećih zemalja poput Rusije, Ukrajine, SAD-a i Velike Britanije čime su se stvorili potrebni preduvjeti za sezonu 2021. Uz nave­deno, činjenica da s dva prioritetna tržišta, a to su tržišta Velike Britanije i Sjedinjenih Američkih Država stižu dobre informacije o popuštanjima mjera, konkretnije mogućnost putova­nja svih cijepljenih građana SAD-a te postupno popuštanje mjera u Velikoj Britaniji, daje im razloga za optimizam za nadolazeću sezonu, kaže voditeljica za odnose s javnošću Zrinka Marinović.

Izraženi ‘last minute’
— Hotel Rixos Premium Dubrovnik spremno dočekuje nadolazeću turi­stičku sezonu. Tijekom zimskog raz­doblja veliku pozornost posvetili smo internim edukacijama osoblja i struč­nim treninzima te primjenu protokola i nacionalne oznake sigurnosti ‘Safe stay in Croatia, svojevrsno jamstvo o poduzetim propisanim epidemiološ­kim mjerama i preporukama zdrav­stvene sigurnosne zaštite prema najve­ćim standardima za sigurnost gostiju i djelatnika. U tijeku su i svi protokoli vezano za dodatno zapošljavanje sezon­skih radnika posebno u F&B odjelu. Ove smo godine fokusirani na tržište EU, Rusije, Izraela, kao i na sve ostale desti­nacije koje će imati izravnu avionsku liniju s Dubrovnikom. Veliku pažnju posvećujemo i domaćim gostima, koji su prošle godine ostvarili osjetno veći broj noćenja u našem hotelu – rekla nam je Sandra Urlić, direktorica pro­daje Rixos Premium Dubrovnik.

Nastavlja se vrlo izražajan trend ‘last minute’ rezervacija, ističe. U ovom trenutku bilježe rezervacije za travanj i za samu špicu sezone, a realizacija istih ovisit će o epidemiološkim uvje­tima na našem području, komentira. Unatoč brojnim preprekama optimi­stično, dodaje, očekuju još jednu izu­zetno zahtjevnu sezonu u pandemij­skim uvjetima, uz last minute booking. Na zapošljavanja novih djelatnika oda­brala se ne osvrnuti. I Hotel Lero bio je otvoren cijelu zimu. Kako nam tumači direktor prodaje Ivan Galov, ostvarili su dobre rezultate popunjenosti s obzirom na cjelokupnu situaciju. Imaju stalne korporativne goste kao i domaće odmo­rišne turiste u manjem broju. Strogo paze na poštivanje svih epidemiloš­kih mjera kako bi sačuvali sigurnost i zdravlje gostiju i zaposlenika. Travanj i svibanj, poručuje, nažalost neće biti na razini prethodnih godina. Zbog strogih uvjeta za ulazak u Hrvatsku te nedosta­tak letova, hotelijeri sve nade u ovom razdoblju polažu najviše na domaće goste koji su ‘izvukli’ prošlu godinu.

— Za uskršnje blagdane imali smo popunjenost 25 posto kapaciteta te smo izašli s ponudom za naše goste kojima refundiramo cijenu autoceste do nas iz bilo kojeg kutka Lijepe naše za minimalni boravak 3 noći, odnosno u oba smjera za boravak 5 i više noći. Svibanjske grupe i gužve koje pamtimo prošlih godina, nažalost zaobilaze nas ove godine. Lipanj, srpanj i kolovoz se pune isključivo online i individualnim gostima. Imamo agencijskih pokušaja formiranja i grupnih aranžmana pa se nadamo da će ipak biti realizirani. Također, imamo dosta stalnih zapo­slenika te smo već uzeli dio kolega sezonaca. Hotel radi u punom kapaci­tetu. Trenutno smo u velikoj investiciji na našoj Villi Orabelle koja će također raditi u punom sjaju i kapacitetu. Sve nade polažemo u brzinu i efikasnost cijepljenja i brzi prolazak ovog tre­ćeg vala pandemije jer ćemo tek tada imati realnu sliku i konture sezone pred nama. Naši gosti samo čekaju da se stvore epidemiološki uvjeti da nam dođu – zaključuje Galov.

Objavljeno u tiskanom izdanju DuLista, 7. travnja 2021.

Pročitajte još

Marita Kisić Kamić izložbom prikupila više od 1300 eura za Sigurnu kuću

Dulist

U Dubrovniku se održava 25. Europsko prvenstvo u parskom gou

Dulist

[FOTO] Na Orsanu započeli radovi za hangar VK Neptuna

Dulist