Grad

BRZA CESTA Franković: I mi smo poslali primjedbe, sad je jasno koja je trasa bolja! Jedino ispravno!

BRZA CESTA Franković: I mi smo poslali primjedbe, sad je jasno koja je trasa bolja! Jedino ispravno!

Jedino logično – rekao je ovog ponedjeljka gradonačelnik Mato Franković komentirajući odluku Hrvatskih cesta o odustajanju od planirane dionice brze ceste Dubrovnik – Zračna luka Ruđer Bošković. Naglasio je kako je više puta isticao je da nisu protiv brze ceste.

-Dapače, mi smo za nju jer smatramo da nam ostvaruje veliku korist, ali ne na štetu okoliša, ne na štetu kvalitete života ljudi. Ono što je evidentno je da je prvotno predviđena trasa preko brojnih izvorišta Rijeke dubrovačke, zapravo bila problematična. Građani nisu bili zadovoljni, a ja sam sam od prvog dana, otkad sam postao gradonačelnik, bi protiv te trase – rekao je.

-Ključno za Grad Dubrovnik je da trasa bude kroz tunel Srđ te da to bude spoj prema Zračnoj luci. Smatram potpuno nepotrebnim tunelski rasplet koji je trebao biti poviše Grada jer naša koncentracija prometa je takva da je mi ne želimo odmah iza naših glava – kazao je.

Navodi dalje kako mu je drago da su HC i resorno ministarstvo sagledali sve zajedno i vidjeli veliki broj primjedbi.

-Sagledali su primjedbe Grada Dubrovnika koje su poslali na više stranica, detaljno obrazlagajući što, kako i zašto, s posebnim naglaskom da se ne protivimo izgradnji brze ceste, ali protivimo se trasi. Posebno znajući i svjesni činjenice da u prostornom planu DNŽ postoji planirana druga trasa koja je itekako vrijednija, bolja i kvalitetnija za građane Dubrovnika od ove predložene – naglasio je te dodao da ‘nema razloga za izradom nove studije za novu trasu’.

-Studija se radi u trenutku kad se odlučuje između dvije dionice. Sad je jasno da se odlučilo između dvije dionice koja je bolja. Ona koju građani više žele. Po meni, HC trebaju prioniti poslu i raditi projektnu dokumentaciju sukladno iskazanim željama građana Dubrovnika – dodao je.

Dakle, u budućnosti nije za očekivati da će netko raditi cestu na području gdje to lokalna zajednica ne želi, kao ni lokalna samouprava, rekao je.

Jedan od prisutnih novinara je istaknuo kako župan Nikola Dobroslavić naveo da su HC uzele vrijeme za razmatranje koja je bolja trasa te da drži kako se može ponovno ovom trasom koja je dosad predložena.

-Ja to tako ne vidim jer su mi poznati postupci. Bilo bi potpuno nelogično i neobjašnjivo sa troškovne strane. Stava sam i mišljenja da su Hrvatske ceste donijele odluku, odustale u potpunosti od dionice preko Rijeke dubrovačke što je jedino ispravno i interes građana Grada Dubrovnika te da su se odlučile na varijantu broj 2. Što je isto jedino ispravno jer to je ono što građani Grada Dubrovnika žele – rekao je.

Park n Ride sustav
U sklopu navedenog, spomenuo je i budući projekt Park n Ride sustav na Pobrežju s ukupno tisuća parkirnih mjesta.

-Mi želimo da automobili komuniciraju u tom smjeru i da se napravi pravi spoj kroz Gruž do brze ceste preko Sustjepana, kako su to prvotno Hrvatske ceste zamislile te da to bude spoj brze ceste. I onda će naši sugrađani i svi oni koji komuniciraju sa ZL moći komunicirati na dva načina – bilo koristeći se postojećom cestom ili brzom cestom. Svi posjetitelji Grada će dolazeći na taj kružni tok na Mostu dr. Franja Tuđmana biti upućivani prema Pobrežju gdje će parkirati vozilo i spuštati se u Grad javnim gradskim prijevozom – kazao je Franković i dodao: To je budućnost!

-Jedini je to način i mogućnost rasterećenja gradskih prometnica i davanja prioriteta našim sugrađanima, ali istovremeno pružanja usluge – naglasio je.

Pročitajte još

BALKAN ROADSHOW 2024. Turistička ponuda Dubrovnika predstavljena u Aziji

Dulist

SUFINANCIRANI PROJEKATI GRADA DUBROVNIKA I DURA-E Među njima i dodatna sredstva za pomoćnike u nastavi

Dulist

POTPORE ZA SEDAM KLUBOVA Uručeni ugovori za programe sportskih aktivnosti za osobe s invaliditetom

Dulist