Aktualno

Barijerama i zaštitarima protiv ‘ilegalaca’ na Pilama. Broj taksista ‘pada’ ispod tisuću

pile guzva

Od travnja iduće godine Grad Dubrovnik će fizičkim barijerama i zaštitarima pokušati stati u kraj ilegalnom zaustavljanju na Pilama. Rekao je to ovog četvrtka gradonačelnik Mato Franković te istaknuo kako situacija, bez obzira što nije špica sezone, na Pilama nije niti malo bolja.
-Situacija se samo vizualno poboljšala iz razloga što je jedan dio od 8 tisuća taksista ili napustio grad ili oni koji su u grad sad više ne voze jer nije špica sezone. Međutim, da ništa nije bolje vidimo dnevno po broju izdanih kazni i rješenja te po broju postupanja policije. I dalje imamo probleme i jedino ih je moguće riješiti fizičkom barijerom i zaštitarima i na taj način uvesti reda u ilegalni prijevoz, odnosno pokušaj korištenja javnog prostora za osobnu korist – objasnio je gradonačelnik.
Na pitanje, zar taj problem ne bi trebala riješiti zona posebnog prometnog režima, istaknuo je kako će ona ovo pitanje riješiti samo djelomično.
-Imate gospodarske subjekte koji su spremni ući u zonu posebnog prometnog režima, primiti kaznu, doći na Pile i odraditi posao i tako sve u krug raditi te na kraju godine likvidirati tvrtku i u novoj godini otvoriti novu i opet sve ponoviti. Nama se takav scenarij ponavlja već dvije godine. Problematično je i sporo rješavanje sporova koji se odnose na tu temu. Imamo na stotine ispisanih rješenja vezano za nedozvoljeno zaustavljanje na Pilama, a možda tek dva ili tri riješena u prvom stupnju na sudu. Nažalost fizička barijera je najbolje rješenje jer kazne možemo pisati koliko god, ali kod neodgovornih pojedinaca one ne izazivaju nikakvo poštovanje – rekao je Franković.
Istaknuo je i kako je Prometni fakultet završio studiju koja će odrediti koliki broj taksi vozila može prometovati oko Grada. No, nije znao reći o kojem se broju radi. Rekao je tek kako se neće ni približiti brojci od tisuću vozila.
-Završeni su svi potrebni dokumenti koji se tiču zone posebnog prometnog režima, pripremljeno je sve za potrebne natječaje za rezervirana parkirališna mjesta te za one koji će smjeti ući u zonu. U postupku je javna nabava za adaptaciju same zone, a tiče se ugradnje totema, informatičkog rješenja… To je proces koji je krenuo te ćemo sve odluke donijeti do kraja ove godine – zaključio je na ovu temu.

Fotografija je ilustrativne naravi

Pročitajte još

TRNOVIT PUT Priča Biljane Brdar i Ivice Miložića Miže o 3.333 kilometra Camina

Dulist

MUZEJI I GALERIJE KONAVALA Poziv na dječje božićne radionice

Dulist

DANAŠNJI RASPORED CISTERNI Vrbica, Štikovica, Mali i Veliki Zaton

Dulist