Hrvatska

VOLE NAS Austrijancima Hrvatska jedna od dražih destinacija za odmor

grad banje00

Hrvatska turistička zajednica i Predstavništvo HTZ-a u Austriji u prekrasnom ambijentu palače Palais Pálffy smještene u središtu Beču organizirali su predstavljanje hrvatske turističke ponude za najutjecajnije austrijske medije te susret s najvažnijim partnerima, turoperatorima i agencijama s ovog tržišta koje se tradicionalno nalazi među top tri tržišta za hrvatski turizam. Događanju su, prisustvovali Kristjan Staničić, direktor HTZ-a, Branimir Tončinić, direktor predstavništva HTZ-a u Austriji, Monika Udovičić, ravnateljica Uprave u Ministarstvu turizma i sporta kao i Stella Đurović iz TZ Dubrovačko-neretvanske županije te Nenad Nizić i Antonia Urlić ispred Udruge jedinstvenih hrvatskih hotela STORIES. Okupljene je pozdravio i veleposlanik Republike Hrvatske u Austriji Daniel Glunčić.

Tijekom konferencije za medije, na kojoj je bilo prisutno 20 austrijskih novinara i predstavnika najpopularnijih medija, direktor Staničić predstavio je ukupne turističke rezultate Hrvatske s osvrtom na rezultate ostvarene na tržištu Austrije, dok je poseban naglasak stavljen na buduće trendove i poziciju koju Hrvatska želi zauzeti na austrijskom tržištu, kako prenose iz Hrvatske turističke zajednice.

-Austrija spada u naša najvažnija emitivna tržišta koja imaju značajan utjecaj na ukupne turističke rezultate naše zemlje. Upravo nas zbog toga veseli što smo s ovog tržišta u dosadašnjem dijelu godine ostvarili preko 1,3 milijuna noćenja što u odnosu na isto razdoblje rekordne 2019. godine predstavlja rast od oko 4 posto. Vratili smo se na predpandemijske trendove te vjerujem kako ćemo tijekom glavnog ljetnog dijela sezone uspješno zadržati ove odlične pokazatelje s tržišta Austrije – poručio je direktor Staničić, nadodavši kako dugoročni ciljevi na ovom tržištu uključuju rast turističkih dolazaka tijekom cijele godine kroz kraća vikend putovanja, kao i privlačenje većeg broja gostiju različitih dobnih skupina s posebnim naglaskom na mlade.

Austrijske medije zanimala je razlika između turističke ponude Istre i Dalmacije, značaj gastronomije u ukupnoj hrvatskoj turističkoj ponudi, gdje se može najbolje planinariti u Hrvatskoj, koji otoci u našoj zemlji imaju najzanimljiviju turističku ponudu i sadržaj, itd.

Predstavnici Udruge jedinstvenih hrvatskih hotela STORIES naglasili su kako udruga okuplja smještajne kapacitete koji su prvenstveno namijenjeni potrošačima koji cijene posebna, jedinstvena iskustva i doživljaje te koji traže visoku kvalitetu usluge, dok je Stella Đurović iz TZ Dubrovačko-neretvanske županije predstavila novosti svoje županije s posebnim osvrtom na skorašnje otvorenje Pelješkog mosta. Nakon konferencije za medije hrvatska se delegacija susrela s najvažnijim partnerima s austrijskog tržišta – TUI-em, Gruber Reisenom i Mondialom.

-Partneri su vrlo zadovoljni prodajnim rezultatima za ovu godinu, hrvatske su destinacije vrlo tražene te od austrijskog tržišta u ovoj godini možemo očekivati snažan doprinos u ukupnim rezultatima. Do sada su Austrijanci najviše noćenja ostvarili u Istri te na Kvarneru, ali očekujemo i daljnje jačanje turističkog prometa u ostalim jadranskim županijama, kao i na kontinentu zemlje – zaključio je Branimir Tončinić.

Dodajmo kako pozitivne trendove za Hrvatsku potvrđuju i brojna tržišna istraživanja provedena u Austriji, a posljednje među njima je i istraživanje ‘Reisemonitoring’ kojeg je proveo ÖAMTC, austrijski nacionalni auto-moto klub, prema kojem je Hrvatska vodeća inozemna destinacija na austrijskom tržištu. Tako naša zemlja predvodi listu top inozemnih destinacija Austrijanaca u koju još ulaze Italija, Grčka, Njemačka, Španjolska i Turska.

Pročitajte još

IMATE KUĆU BEZ PAPIRA? Stiže novi val legalizacije nekretnina izgrađenih do 2011.

Dulist

Hoće li 2025. donijeti preokret na tržištu nekretnina?

Dulist

Hrvatski državljani uskoro bez vize za Kinu

Dulist