Grad

VELIKO ISTRAŽIVANJE Kakvi su stavovi, a kakva pak potrošnja naših turista?

VELIKO ISTRAŽIVANJE Kakvi su stavovi, a kakva pak potrošnja naših turista?

Za Turističku zajednicu grada Dubrovnika, Institut za turizam provodi veliko istraživanje ‘Stavovi i potrošnja turista i posjetitelja u Dubrovniku – TOMAS Dubrovnik 2018’.

Institut za turizam jedina je institucija u Hrvatskoj i regiji s iskustvom provođenja istraživanja obilježja turističke potražnje i potrošnje, ističu iz naše TZ, a istraživanje TOMAS Dubrovnik 2018 slijedit će metodološki okvir istraživanja uz neophodnu prilagodbu segmentima turističke potražnje čija se obilježja istražuju.

Osnovni cilj provođenja ovog istraživanja jest osiguravanje relevantne, reprezentativne i pouzdane informacijske osnovice za razvoj turizma grada Dubrovnika. S obzirom na specifičnost turističke ponude grada Dubrovnika, buduće planove razvoja i potrebu uspostavljanja sustava praćenja održivosti turističkih aktivnosti u gradu, istraživanje će obuhvatiti dva glavna segmenta turističke potražnje : goste u komercijalnim smještajnim kapacitetima i jednodnevne posjetitelje.

Podaci u navedenom istraživanju prikupljaju se metodom osobnog intervjuiranja turista u tridesetak dubrovačkih hotela, četrdeset objekata u privatnom smještaju te od gostiju s brodskih kružnih putovanja, a osnovni instrument prikupljanja podataka je strukturirani upitnik na sedam jezika.

Ukupno će se anketirati 1450 posjetitelja, od kojih 1000 u smještajnim objektima, a 450 s brodova na kružnim putovanjima.

Za prikupljanje podataka, Institut za turizam angažirao je specijaliziranu agenciju IPSOS koja na raspolaganju ima veliku mrežu anketara te će se anketiranje turista i posjetitelja s brodskih kružnih putovanja će se provoditi od kolovoza do listopada 2018. godine, čime će se obuhvatiti glavna turistička sezona te postsezonsko razdoblje.

Dobiveni rezultati istraživanja koristit će se za usmjeravanje i poboljšanje promotivnih aktivnosti, jačanje kvalitete ponude u određenim segmentima, te osmišljavanju i plasiranju novih marketinških aktivnosti.

Pročitajte još

BALKAN ROADSHOW 2024. Turistička ponuda Dubrovnika predstavljena u Aziji

Dulist

SUFINANCIRANI PROJEKATI GRADA DUBROVNIKA I DURA-E Među njima i dodatna sredstva za pomoćnike u nastavi

Dulist

POTPORE ZA SEDAM KLUBOVA Uručeni ugovori za programe sportskih aktivnosti za osobe s invaliditetom

Dulist