Brojne kartične kuće ovih dana šalju privatnim korisnicima obavijesti kojim upozoravaju o povremenim nemogućnostima korištenja kartice zbog prelaska na euro. Tako primjerice, u noći s 31. prosinca na 1. siječnja, povremeno se neće moći plaćati karticama na fizičkim i internetskim prodajnim mjestima u Hrvatskoj i inozemstvu niti podizati gotovinu na bankomatima. Potpuna nedostupnost usluge za privatne korisnike bit će za internetsku kupnju. Naime, od 21 sat 31. prosinca do popodnevnih sati 2. siječnja neće biti moguće korištenje aplikacija bankarskih kuća, kao i niza manjih usluga poput SMS i Infa.
Slična situacija je najavljena i iz telekom operatera. Oni obavještavaju da će pojedine usluge biti nedostupne radi konverzije cijena. Tako primjerice, Hrvatski telekom javlja da će od 21 sat 31. prosinca do 23,59 sati 1. siječnja biti onemogućen pristup webshopu telekoma, kao i aplikacijama i portalu. Za to vrijeme neće se moći ni aktivirati opcije, uključujući roaming, kao ni kupovati HT usluge, nadoplatiti bon.
Iz A1 Hrvatska obavijestili su da će zbog prelaska na valutu euro u razdoblju od 31. prosinca 2022. u 21 sat do 3. siječnja 2023. u 23,59 sati biti ažuriranje A1 sustava. Zbog toga ni korisnici A1 u tom vremenu neće moći kupovati na webshopu telekoma, niti aktivirati opcije roaminga te onih koje uključuju dodatni podatkovni promet i dr., kao ni pristupiti aplikaciji i portalu, dok će mreža neometano raditi.
Ista je situacija i sa korisnicima telekom Telemach Hrvatska korisnike svoje mobilne mreže obavijestio je pak da će se zbog uvođenja eura u razdoblju od 31. prosinca 2022. do 6. siječnja 2023. odvijati nadogradnja sustava za Telemach pretplatnike.