Hollywood je mnogima sinonim za sreću, glamour i bogatstvo, najviša ljestva potjere za američkim snom. No, iza kulisa život mnogih zvijezda je nerijetko pun nesreće, tragedije i siromaštva. Uvjerljivo najgore karte u svijetu filma redovito bivaju podijeljene dječjim zvijezdama, od malih nogu postavljenih na pokretnu traku roditeljskih ambicija. Takve roditelje imala je i Taylor Momsen, koja je svoj prvi profesionalni ugovor potpisala prije nego je znala da slova uopće postoje, sa samo dvije godine. Slijedio je niz uloga u raznim reklamama, a prvu značajnu filmsku ulogu ostvaruje nasuprot Jimu Carreyu u filmu ‘Grinch’ sa samo sedam godina. Nakon niza filmskih uloga, svoje rane tinejdžerske godine provodi u hit-seriji ‘Gossip Girl’, a onda s nepunih šesnaest donosi odluku o napuštanju glumačke karijere.
Dok je gluma bila velika ljubav njezinih roditelja koju su pokušali doživjeti kroz svoje dvije kćeri (mlađa sestra Sloane također je imala niz nastupa u djetinjstvu), Taylor se uvijek više doživljavala kao glazbenica. Sa sedam godina napisala je i na soundtracku filma Grinch izvela svoju prvu pjesmu ‘Where Are You Christmas?’, a godine provedene na raznim holivudskim setovima pomogle su joj da ostvari vrijedna poznanstva koja su joj pomogla da 2009. sa samo šesnaest godina osnuje svoj vlastiti hard rock band The Pretty Reckless, u kojem pjeva i svira ritam-gitaru, uz Bena Phillipsa na gitari, Marka Damona na basu i Jamie Perkinsa na bubnjevima.
Grupa uskoro izdaje svoj prvi singl ‘Make Me Wanna Die’, a 2010. i svoj debitantski album ‘Light Me Up’, solidnu hard rock kombinaciju Zeppelina, The Runawaysa i Nirvane. Nakon uspješnih nastupa kao predgrupa za Guns’n’Roses i Evanescence, 2014. izdaju svoj drugi album ‘Going To Hell i doživljavaju fenomenalan komercijalni uspjeh. Album se penje do petog mjesta Billboardove top-liste prodaje, a pjesme ‘Heaven Knows’, ‘Fucked Up World’ i ‘Follow Me Down’ probijaju se na prvo mjesto liste singlica, uspjeh kakav niti jedna rock grupa predvođena pjevačicom nije dosegnula sve od 1984. i Chrissie Hynde s Pretendersima. Sličan uspjeh postižu i sa svojim trećim albumom ‘Who You Selling For’ iz 2016.
Naslov njihovog novog, četvrtog po redu albuma ‘Death by Rock and Roll’ nije nimalo slučajno izabran, a na neki način se može smatrati i konceptualnim albumom o tragedijama koje su neizostavni dio života mnogih rock zvijezda. Pjesma ‘Only Love Can Save Me Now’ posvećena je njezinom dobrom prijatelju Chrisu Cornellu koji je počinio samoubojstvo netom nakon koncerta u Detroitu na kojem su The Pretty Reckless bili predgrupa. Matt Cameron i Kim Thayil iz Soundgardena gostuju na pjesmi, zauvijek spajajući ove dvije grupe. ‘Harley Darling’ referira se na pogibiju dugogodišnjeg prijatelja i producenta Katoa Khandwale, koji je nastradao u motociklističkoj nesreći. Te dvije tragedije doveli su Taylor na sami rub, u ponor ovisnosti i depresije, pa pjesma ‘25’ autobiografski govori o njezinom suočavanju s krizama (‘At twenty-five/All hope has died’). ‘Rock and Roll Heaven’ posveta je svim preminulim rockericama i rockerima, a posebno je značajna što Taylor upravo sad ima dvadeset sedam godina, kritičnu dob u kojoj su život izgubili Jim Morrison, Janis Joplin, Jimi Hendrix, Kurt Cobain, Amy Winehouse i mnogi drugi.
No cijeli album ipak nije jednoobrazno fokusiran na smrt od rock and rolla. Tom Morello posuđuje svoje prepoznatljive rifove aktualno-političkoj kritici današnjeg društva ‘And So It Went’, a ‘Witches Burn’ osvrt je na nikad aktualniju #MeToo tematiku.
Ako ste se uželjeli kvalitetnog gitarskog rocka, teško da možete pogriješiti ako u svoju glazbenu rotaciju uvrstite ‘Death by Rock and Roll’, koji je dokaz da još uvijek postoji, makar u tragovima, glazbena kategorija u kojoj kvaliteta i komercijalni uspjeh mogu postojati istovremeno.