Hrvatska

STRATEŠKI PARTNERI Hrvatska turistička ponuda predstavljena u Milanu

STRATEŠKI PARTNERI Hrvatska turistička ponuda predstavljena u Milanu

Hrvatska turistička zajednica i ove je godine organizirala predstavljanje hrvatske turističke ponude na sajmu BIT, koji se održao u Milanu. Hrvatski štand obišao je i direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, koji se susreo s ključnim strateškim partnerima s kojima je razgovarao o dosadašnjoj suradnji, budućim projektima i mogućnostima razvoja novih inicijativa u cilju zadržavanja pozitivnih trendova s ovog tradicionalno snažnog tržišta za Hrvatsku.

-Sajam BIT u Milanu bio je izvrsna prilika za susrete s partnerima koji u sklopu svojih ponuda nude i brojne hrvatske destinacije. Drago mi je što je potvrđena konkurentna pozicija Hrvatske na talijanskom tržištu kojeg karakterizira i nešto kasniji buking zbog čega intenzivnija prodaja aranžmana tek predstoji. U prilog nam ide i ovogodišnji odličan raspored praznika u predsezoni tijekom kojih će se mnogi talijanski turisti odlučivati za kraća putovanja u inozemne, ali teritorijalno bliže destinacije. Siguran sam kako cjelokupni hrvatski turistički sektor prepoznaje prilike koje nam se nude na tržištu Italije, odnosno kako ćemo i tijekom 2019. godine ostvariti dobre poslovne rezultate – zaključio je direktor Staničić, dodavši kako je s tržišta Italije lani ostvareno 1,2 milijuna dolazaka i 5,3 milijuna noćenja što predstavlja rast od 3 posto čime gosti iz Italije zauzimaju visoko šesto mjesto top tržišta s kojih ostvarujemo najveći turistički promet.

Direktor Staničić susreo se s Ivanom Jelinić, predsjednicom talijanskog udruženja putničkih agencija FIAVET te njezinim regionalnim predsjednicima udruženja Sicilije, Veneta i Sardinije, ali i sa predstavnicima turoperatora, aviokompanija i brodara. Tako je Rosario Piscitelli, komercijalni direktor brodara SNAV, koji već dugi niz godina povezuje naše dvije obale, naglasio da je Hrvatska za njih strateški partner te da u kompaniji vjeruju u odli
nu ovogodišnju prodaju. Odrađen je i sastanak s Valeriom Rebasti, komercijalnom direktoricom aviokompanije Volotea s kojom se razgovaralo o novim letovima te nastavku suradnje kroz strateške projekte i oglašavanje. Pozitivne trendove potvrđuju i predstavnici turoperatora Solo Croazia, koji već 20 godina uspješno dovodi talijanske goste u Hrvatsku i Gomo viaggi, koji brzim brodovima prevozi goste iz Pesara i Cesenatica u Rovinj, Lošinj, Rab, Novalju i Zadar.

Viviana Vukelić, direktorica Predstavništva HTZ-a u Italiji, naglasila je da nastupom na sajmu BIT započinje intenzivna promidžba Hrvatske na ovom važnom tržištu.

-Već smo tijekom prvog dana sajma zabilježili pojačan interes publike za hrvatskim destinacijama i to je ono što nas posebice veseli. Sajam BIT smo iskoristili i za vrlo važne sastanke s predstavnicima ključnih partnera s kojima smo razgovarali o suradnji i zajedničkim ciljevima, a koji se odnose na nastavak pozitivnih trendova s talijanskog tržišta. Da bi u tome bili uspješni predvidjeli smo kvalitetne marketinške i PR aktivnosti, a u pripremi su i tematska studijska putovanja novinara i blogera te objave u talijanskim medijima – izjavila je Vukelić, dodavši kako će se raditi i na promociji letova Croatia Airlinesa na relaciji Zagreb – Milano.

Uz Predstavništvo HTZ-a u Italiji koje je bilo nositelj nastupa, na sajmu BIT svoju su ponudu predstavile i turističke zajednice grada Zagreba, Kvarnera i Splitsko-dalmatinske županije te Jadrolinija, Solo Croazia i Vir turizam. Sajam BIT je među najvažnijim međunarodnim događajima za B2B i B2C segment u sjevernoj Italiji kojeg je lani posjetilo 46.000 posjetitelja iz 128 zemalja, a koji su razgledavali ponudu 1.300 izlagača. Glavne teme ovogodišnjeg BIT-a bile su ‘A bit of taste’ za područje posvećeno eno-gastro turizmu te ‘BIT4JOB’ za područje posvećeno radu i mogućnostima za rast turizma i ugostiteljstva. U sklopu sajma je održan i ‘BIT MICE 2019’, odnosno konferencije i radionice posvećene poslovnom turizmu.

Tijekom sajma se distribuirao i specijalizirani časopis ‘Turismo Attualità’, koji je namijenjen turističkim profesionalcima u Italiji, a koji je u ovom broju bio posvećen Hrvatskoj s naslovnom fotografijom Bola na Braču i naslovom da je 2019. godina u znaku Hrvatske kao turističke destinacije. Dodajmo kako popularnost Hrvatske na talijanskom tržištu potvrđuju i brojne objave u talijanskim medijima. Tako je talijanska TV RETE 4 u novom izdanju putopisnih reportaža o najljepšim zemljama svijeta posebnu emisiju u potpunosti posvetila Hrvatskoj, dok je TV RAI 3 u jednoj od najgledanijih emisija o putovanjima ‘Alle falde del Kilimangiaro’ emitirao veliku reportažu o Dalmatinskoj Zagori.

Pročitajte još

UPOZORENJE BANAKA Na Veliki petak neće provoditi platne transakcije

Dulist

NAGLA PROMJENA VREMENA Jutros snijeg u središnjoj Hrvatskoj

Dulist

DAN NARCISA Hrvatska među vodećim zemljama EU u prevenciji raka dojke

Dulist