Aktualno

STIŽU I U DUBROVNIK Hrvatska domaćin prvog putovanja putničkih agenata iz SAD-a u Europu od pojave pandemije

Studijsko putovanje americkih agenata

U organizaciji agencije RealCroatia i Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u SAD-u, u Hrvatskoj se održava prvo organizirano putovanje turističkih agenata iz Amerike u Europu od pojave globalne pandemije koronavirusa. U programu putovanja sudjeluje osam američkih putničkih agentica, čije su agencije usko specijalizirane za putovanja u segmentu luksuznog turizma, a koje će do 30. travnja obići hrvatske destinacije, Zagreb, Plitvička jezera, Zadar, Trogir, Split, Hvar, Pelješac i Dubrovnik.

– Činjenica da je prvo europsko putovanje američkih putničkih agenata organizirano upravo u Hrvatskoj pokazuje kako Amerikanci željno iščekuju nova putovanja u našu zemlju, odnosno potvrđuje poziciju naše zemlje kao tražene, sigurne i dobro pripremljene destinacije. U tome je pomogla i činjenica što smo tijekom prošle godine bili jedna od rijetkih destinacija koje su bile otvorene za američke goste, a još bolje trendove očekujemo u ovoj godini u kojoj smo s američkim tržištem povezani direktnom aviolinijom na relaciji New York – Dubrovnik. Siguran sam kako će ovo studijsko putovanje dodatno doprinijeti prepoznatljivosti naše zemlje na tržištu SAD-a, našem najvažnijem dalekom tržištu – istaknuo je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, nadodavši kako je luksuzni turizam jedan od traženijih proizvoda u vrijeme pandemije.

U sklopu ovog putovanja, uz luksuzni turizam, fokus će biti i na turističkim proizvodima kao što su nacionalni parkovi i parkovi prirode, kulturno-povijesna baština i eno-gastronomija, odnosno na proizvodima koji su izrazito traženi na tržištu SAD-a. Agentice će također biti upoznate sa svim zdravstvenim i sigurnosnim protokolima koje se provode u Hrvatskoj, s posebnim naglaskom na kampanju Safe Stay in Croatia.

– Ovaj posjet sinergijski će djelovati s nastojanjima HTZ-a da se turistička sezona produži na 365 dana u godini, a upravo nam američko tržište može pomoći u ostvarivanju tog cilja jer se radi o bogatim i zahtjevnim turistima koji nisu sezonalni kao u Europi – istaknula je direktorica Predstavništva HTZ-a u SAD-u Ina Rodin, naglasivši kako su agentice ujedno i članice prestižnog Virtuosa, mreže najboljih američkih luksuznih turističkih agencija koja broji više od 20.000 savjetnika širom svijeta i više od 1.800 partnera među kojima su vrhunski hoteli, odmarališta, turoperatori, avioprijevoznici i agencije.

– Sjedinjene Američke Države ključno su turističko tržište sa ogromnom ekonomskom snagom. Vjerujem da ćemo svi zajedno ovu krizu iskoristiti kao katalizator za probijanje u jedan viši turistički segment – poručila je direktorica agencije RealCroatia Petra Gracin.

Dodajmo kako je ovo putovanje realizirano uz podršku i suradnju s turističkim zajednicama gradova Zagreb, Split, Dubrovnik i Hvar te turističkih zajednica Zadarske, Ličko-senjske, Splitsko-dalmatinske i Dubrovačko-neretvanske županije. Realizacija putovanja ne bi bila moguća ni bez doprinosa brojnih partnera poput Turkish Airlinesa i Croatia Airlinesa, ali i subjekata kao što su Maistra, Amadria, Esplanade, Le Premier, Bastion, Cornaro, Vestibul, Hotel Park u Splitu, Briig, Maslina Resort, Adriana, Villa Korta Katarina, Excelsior, Kazbek, Pucić Palace i Villa Dubrovnik.

Svoj posjet Hrvatskoj posjetitelji će završiti 30. travnja u Dubrovniku.

Pročitajte još

STEPERI NA SUPERTALENTU Linda Valjalo o koreografiji koja je izazvala euforiju!

Marijana Tadić

TATE OPET U AKCIJI Pokažimo 14-godišnjem Dariu da smo svi uz njega, da se vrijedi boriti!

Dulist

Vrbica, Štikovica i Zaton i danas se opskrbljuju vodom cisternama

Dulist