Aktualno

PROBLEMI NA IZLAZU IZ BURBONA Pješaci moraju osluhnuti spušta li se automobil!

Izlaz s Burbona

Turistička sezona je krenula, a s time prometne gužve u kojima se strani vozači baš i ne snalaze na dubrovačkim prometnicama. Uz to sigurno ne pomaže i činjenica kako je mnogo ulica u gradu nepregledno, u što spada i ulica Pera Rudenjaka koja se križa s ulicom dr. Ante Starčevića, odnosno izlaz iz ‘Bourbona’ na glavnu cestu ispod ville Palme. Naime, na izlazu iz te ulice dok vozite teško možete vidjeti pješake, koji moraju stati i doslovno osluhnuti spušta li se netko s automobilom niz navedenu ulicu. Upozorenja nema, pješačkog prijelaza, također! Domaći ljudi su već navikli, ali stranci nisu te se može dogoditi nezgoda ili u najgorem slučaju, tragedija. Dubrovački policajac Denis Pavela iz udruge Sigurnost u prometu komentirao je za DuList trenutnu situaciju i objasnio što bi trebalo napraviti da se poboljšala sigurnost na spomenutom području.

– Ulica dr. Ante Starčevića u Dubrovniku jedna je od prometno najopterećenijih prometnica na području grada. Razlog je taj, što se u navedenoj ulici nalazi veliki broj poslovnih i trgovačkih objekata čije usluge koristi veliki broj naših sugrađana ili su zaposlenici istih. To su primjerice sud, banke, policija, trgovački centri, osiguravajuće kuće i tako dalje… – rekao je o ulici dr. Ante Starčevića te nastavio o spornoj ulici u ovom slučaju.

– Na određenoj dionici već spomenute ulice nalazi se i raskrižje s ulicom Pera Rudenjaka. Naime, navedeno raskrižje je problematično iz mnogih razloga, poput loše preglednosti, vidljivosti, a posebice u noćnim uvjetima vožnje i nemogućnosti pravovremenog uočavanja vozila i pješaka, tim više jer je ulica Pera Rudenjaka na navedenom dijelu u velikom padu – istaknuo je Pavela te objasnio što se mora napraviti.

– Naime, ono što bi bilo potrebno napraviti u cilju zaštite svih sudionika u prometu, posebice pješaka kao najugroženije skupine, a što često zahtijevaju i stanari navedenih ulica je sljedećih nekoliko stvari. Za početak, postavljanje obilježenog pješačkog prijelaza na način da se pješačkom komunikacijom spoji južni i sjeverni dio ulice Pera Rudenjaka, odnosno sjeverno stepenište od FINA-e te južno prema ulici Bana Josipa Jelačića. Nadalje, potrebno je postavljanje dodatnih prometno tehničkih naprava za smirenje prometa, odnosno uspornika od gume ili plastike, a koji se postavljaju upravo u ovakvim situacijama preko polovice ili po cijeloj širini prometne trake – iznio je Pavela svoja razmišljanja te dodao kako je jako bitno da se isti moraju razlikovati od kolničke površine ceste po boji tako kako bi bile jasno vidljive danju i noću.

Budući da je riječ o gradskim cestama zanimao nas je i stav Grada Dubrovnika, odnosno razmišljaju li o poboljšanju sigurnosti sudionika u prometu na ovom raskrižju. Do zaključenja ovog teksta njihov odgovor nismo dobili. Ovo svakako ne bi trebao biti veliki financijski izdatak. Potrebno je tek malo piture za iscrtati ‘zebru’ čime bi se uvelike poboljšala sigurnost pješaka.

Pročitajte još

STANJE NA IZVORIŠTU JE STABILNO Vodovod šalje dodatne cisterne u Zaton, Vrbicu i Štikovicu

Dulist

SIGURNOST U PROMETU I PLAVI TAKSI APELIRAJU ‘Ako piješ ne vozi, samo nazovi’

Dulist

I danas stižu cisterne, neugodni mirisi i dalje u dijelu vodoopskrbne mreže

Dulist