Američka medijska kuća Bloomberg u svoj je pregled svjetskih država koje prednjače u programima za privlačenje digitalnih nomada uključila i Hrvatsku. Objava portala Bloomberg Business na društvenim mrežama opremljena je upravo fotografijom Dubrovnika, što je još jedna potvrda prepoznatljivosti Dubrovnika na ovom rastućem tržištu, prenose iz Grada Dubrovnika.
U informativni pregled jedne od globalno vodećih medijskih multiplatformskih mreža uključeno je 14 svjetskih država. Uz Njemačku, Italiju, Maltu, Grčku i Portugal, Hrvatska se ističe kao jedna od tek šest europskih država koju Bloomberg izdvaja u svom tekstu.
Za svaku državu navedene su osnovne i korisne informacije o načinima prijave za privremeni boravak namijenjene digitalnim nomadima, a Bloomberg navodi da još 12 svjetskih država najavljuje programe usmjerene na privlačenje osoba koje rade na daljinu i borave na jednom mjestu duže vrijeme.
-Podsjetimo, prepoznavši nužnost i potrebu veće diversifikacije turističke ponude i razvoja inovativnog sadržaja, Grad Dubrovnik je u suradnji s Turističkom zajednicom grada Dubrovnika te u partnerstvu s Total Croatia News i Saltwater Nomads u vrijeme globalne pandemije koronavirusa pokrenuo jedinstvenu inicijativu usmjerenu na daljnji razvoja Dubrovnika kao odredišta za digitalne nomade. Nadogradnja inicijative traje već dvije godine, a u tom su vremenu održane konferencije, radionice, natjecanja i susreti gdje su digitalnim nomadima predstavljene prednosti života i rada na jugu Hrvatske, a koji u potpunosti zadovoljavaju svim postavljenim kriterijima i zahtjevima ovog tržišta te se Dubrovnik ubrzo našao u društvu 10 gradova najpoželjnijih za boravak digitalnih nomada. U svibnju ove godine predstavljena je i web stranice za digitalne nomade „Dubrovnik Long Stay“ realizirana u formu one stop shopa s ciljem povećanja interesa digitalnih nomada za Dubrovnik – ističu iz Grada Dubrovnika.