Aktualno

NOVOST U 2022. Kupite li proizvod s nedostatkom, umjesto zamjene ili povrata novca, trgovac će moći inzistirati na popravku

Shopping online concept. Pos terminal with credit card and shopping cart and bag with purchases. 3d

Zbog europskih direktiva od 1. siječnja 2022. mijenjaju se i prava potrošača. Kupite li proizvod s nedostatkom, umjesto zamjene ili povrata novca, trgovac će moći inzistirati na popravku. I opet će se težnja za zelenijim planetom prelomiti preko leđa potrošača, piše Tportal.hr.

‘Europski zakonodavac je rekao da u određenim situacijama kada bi zamjena proizvoda za trgovca predstavljala nerazuman trošak, on može inzisirati na popravku proizvoda’, izjavila je Dijana Kladar, pravna savjetnica u udruzi Potrošač.

Naravno, i potrošač ima pravo na popravak u razumnom roku.

Ana Knežević iz Hrvatske udruge za zaštitu potrošača podsjeća da su tražili definiranje ‘razumnog roka’. Dodaje da je taj pojam u Hrvatskoj relativan i da za popravak automobila traje čak sedam mjeseci. Nažalost, kaže, nisu naišli na odgovor.

Pročitajte još

Provjerite jeste li bez struje u ponedjeljak i utorak

Dulist

OSLOBOĐENJE GOLUBOVA KAMENA Trideset godina poslije…

Dulist

Venecija od iduće godine naplaćuje ulaz za jednodnevne posjetitelje

Dulist

Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Molimo Vas da nam potvrdite ukoliko ste suglasni s korištenjem kolačića, a privolu možete povući u svakom trenutku. Prihvaćam Više informacija