Aktualno

NOVOST U 2022. Kupite li proizvod s nedostatkom, umjesto zamjene ili povrata novca, trgovac će moći inzistirati na popravku

NOVOST U 2022. Kupite li proizvod s nedostatkom, umjesto zamjene ili povrata novca, trgovac će moći inzistirati na popravku
Shopping online concept. Pos terminal with credit card and shopping cart and bag with purchases. 3d

Zbog europskih direktiva od 1. siječnja 2022. mijenjaju se i prava potrošača. Kupite li proizvod s nedostatkom, umjesto zamjene ili povrata novca, trgovac će moći inzistirati na popravku. I opet će se težnja za zelenijim planetom prelomiti preko leđa potrošača, piše Tportal.hr.

‘Europski zakonodavac je rekao da u određenim situacijama kada bi zamjena proizvoda za trgovca predstavljala nerazuman trošak, on može inzisirati na popravku proizvoda’, izjavila je Dijana Kladar, pravna savjetnica u udruzi Potrošač.

Naravno, i potrošač ima pravo na popravak u razumnom roku.

Ana Knežević iz Hrvatske udruge za zaštitu potrošača podsjeća da su tražili definiranje ‘razumnog roka’. Dodaje da je taj pojam u Hrvatskoj relativan i da za popravak automobila traje čak sedam mjeseci. Nažalost, kaže, nisu naišli na odgovor.

Pročitajte još

NACIONALNA MANIFESTACIJA Obilježena 13. Noć knjige u Dubrovačkim knjižnicama

Dulist

PREMA ISTRAŽIVANJU Parking na dubrovačkom aerodromu najskuplji u Europi

Dulist

ŽUPAN DOBROSLAVIĆ: ‘Republika Srpska ne smije projektom ZL Trebinje ugroziti vodoopskrbu Dubrovnika’

Dulist