Hrvatska

Novom brend strategijom Valamar najavio nastavak dvoznamenkastog rasta poslovanja

Novom brend strategijom Valamar najavio nastavak dvoznamenkastog rasta poslovanja
12.06..2018., Rab Predstavljanje nove brend strategije Valamara. Photo:Igor Soban/PIXSELL

Valamar je na otoku Rabu tijekom Dana investitora prezentirao rezultate poslovanja u proteklom razdoblju i predstavio novu strategiju brenda koja će biti okvir za razvoj poslovanja u narednom razdoblju.

Novi Valamarov identitet brenda obilježen je konceptom poslovanja All you can holiday koji kreira savršen odmor za svakoga pojedinoga gosta i pet novih brendova proizvoda kojima će se diferencirati Valamarov portfelj hotela, ljetovališta i kampova.

Valamar uspješno ostvaruje razvojnu strategiju i ciljeve dvoznamenkastoga rasta vrijednosti poslovanja. Portfelj Valamara danas broji 33 hotela i ljetovališta te 15 kamping ljetovališta u šest destinacija. Prosječni rast operativne zarade i vrijednosti poduzeća u posljednje tri godine iznosio je oko 30 % godišnje. Valamar je danas među deset najvećih poduzeća u Hrvatskoj prema tržišnoj kapitalizaciji, veliki je izvoznik i značajan partner hrvatskom gospodarstvu. Ove će godine zaposliti 6.600 djelatnika te je prema nedavnom istraživanju percepcije najboljih poslodavaca danas broj jedan u hrvatskom turizmu i među najpoželjnijim poslodavcima u Hrvatskoj.

Od ove će godine Valamar komunicirati svoj identitet pod krovnim brendom Valamar i sloganom All you can holiday kreiranjem savršenog odmora i autentičnih doživljaja za svakoga pojedinoga gosta.

 

Pročitajte još

TKO PROPUSTI ROK, SNOSIT ĆE POSLJEDICE Ako ste zaštićeni najmoprimac, prijavite se u Registar stanova!

Dulist

MAĐARSKI I TALIJANSKI BORBENI ZRAKOPLOVI Iduća dva mjeseca bi trebali štititi hrvatsko nebo

Dulist

OD PREVLAKE DO ILOKA Biciklistički maraton u spomen ubijenih redarstvenika u Borovu selu

Dulist