Aktualno

NEUGODNO ISKUSTVO SUGRAĐANKE ‘U šoku sam ponašanjem zaposlenika Libertasa i Tiska’

libertas novi sustav naplate
Jedna naša sugrađanka (podaci poznati uredništvu) u otvorenom pismu podijelila je svoje neugodno iskustvo s djelatnicima Libertasa i Tiska koje je, kako ističe, nastalo zbog netom kupljene autobusne karte. Pismo je upućeno na e-mail adrese JGP Libertas i Tiska te na adresu DuLista, a prenosimo ga u cijelosti:
Iskreno ne znam kako uopće započeti  ovu prijavu s obzirom da sam još u šoku odnosom Vaših zaposlenika , kako vozača i službenice  Libertasa  tako i  prodavačica Tisak Medija na Pilama.  Neprofesionalnost, neuljudnost i bezobzirnost na najjače, a kao građanka našeg turističkog bisera, ne mogu ni zamisliti kako bi se u ovom slučaju snašli i što inače doživljavaju naši turisti od kojih svi živimo, a što smo nedavno i naučili.
Dan ponedjeljak 18. ožujka 2024. godine, vrijeme  16:35 i narednih 20 minuta,  mjesto događanja Pile , Bermudski trokut:  Tisak Medija- Autobusna stanica -šalter Libertasa. 
U odlasku  s posla u Tisak medija kupujem autobusnu kartu te se upućujem na stanicu autobusa broj 8, koji kreće u 16:40 s Viktorije. Ulaskom u autobus uspostavlja se da je netom kupljena karta nevažeća, međutim u pokušaju da objasnim vozaču da imam račun i da je karte tek kupljena, gospodin vozač mi se obratio neprihvatljivim i meni neugodnim tonom,  u stilu “nemoj meni govorit, ova karta je već korištena”. Na moje inzistiranje da je karta tek kupljena rekao je “da se idem žaliti gdje sam je kupila”  i pokazao na otvorena vrata.  I ok, vozač je djelomično i u pravu (ne znam pokazuje li sustav je li karta korištena ili samo nevažeća), ali umjesto razumijevanja za problem s kojim sam suočena, prema meni, kao kupcu, klijentu koji plaća punu cijenu vožnje jer mi je bila preša, osjećala sam se kao srednjoškolac koji se pokušava švercati s iskorištenom kartom. Kako kod sebe nisam imala keša, to mi je i ostala jedina opcija, propušten autobus, pomiri se da kasniš i vrati se u Tisak Medija.
Kad tamo još gori odnos, prodavačica se doslovno izvikala: da što ja mislim da mi je ona išla uvalit potrošenu kartu, da je nije ona iskoristila, da oni to ne rade i da je karta izvađena iz bunta, i tako dalje, sve  dok nije izašla kolegica koja me ljubazno uputila da nije prvi put da se to događa i da pođem na šalter Libertasa desetak metara niže, da će oni to riješiti. Ajmo. Dobar dan , dobar dan, ja kupila… tako i tako, a ono hladan tuš od Libertasa. Da što ona sad tu može, nije ona prodala, zašto sam došla njoj i to sve skupa opet povišenim glasom, dok sam je do sada ljubazna već počela gubiti živce, objasnivši da su me poslali iz Tiska.
Vrati se, dakle ponovo u Tisak Mediju, objasni što je ona Libertasova sve izderečila  i sad počinje Grande Finale. Ode ona narogušena iz Tiska sa mnom do šaltera Libertasa i započne rat. Ljudi moji rat, dernjava, miču se ljudi s Pila i ja s njima, ove se deru jedna na drugu, čija je odgovornost i što s tom kartom. Pa da mi netko priča ne bi mu vjerovala. A svemu tome još svjedoče prolaznici i ovo malo turista koji su se tu našli.
 
Pa dajte ljudi, je li vi radite s ljudima ili sa stokom. Ako se netko ima derati to sam ja, prevareni kupac,  jer ja sam ta koja je kupila kartu za 1.70 EUR , propustila autobus i još me k tome vozate ko malo dijete,  a ne vi, jer ako vas nema tko podsjetiti TO VAM JE POSAO I ZA TO STE PLAĆENI, da ne kažem KUPAC JE UVIJEK U PRAVU.  Sramota i za naše građane, a ne odnose s turistima, kakav ovaj Grad zaslužuje.  I nije problem u 1.70 EURa, neće zbog toga nitko propasti pa ni ja, ali je problem u pristupu, neznanju, nehtijenju riješiti problem u uslužnoj djelatnosti, kojoj i sama pripadam. 
Zato, ovo osim vama ide i u medije, jer je neprihvatljivo da netko, bilo tko, nakon radnog dana, proživljava ovakve stresove i neugodnosti. 
Jedino svjetlo današnjeg dana, je vozač autobusa 1A s polaskom u 16:55 , koji mi je nakon što sam kupila novu kartu u kiosku Tiska, otvorio vrata, iako ih je već zatvorio pripremajući se za odlazak. Uz valjanu kartu. Srećom. Huh.  Veliko hvala starijem gospodinu za volanom, koji je na kraju u usporedbi s ovima od ranije, jednostavnim činom ispao velik i human. Da ne povjeruješ – navodi sugrađanka u otvorenom pismu.
Foto Ilustracija 

Pročitajte još

Studenti Sveučilišta u Dubrovnik od sada će moći stažirati u Coca-Coli

Dulist

SUTRA OD 18 DO 22 SATA Zbog utrke Pelješkim mostom privremena regulacija prometa!

Dulist

Sredinom rujna počinje sanacija skalina uz Jezuite!

Dulist