Aktualno

Milijunta putnica stigla iz Madrida

Belen Lozoya Canas milijunta je putnica Zračne luke Dubrovnik u ovoj godini. Ova je Španjolka iz okolice Madrida sletjela u Dubrovniku letom EasyJeta iz Madrida ovog četvrtka nešto prije 10 sati.

U Zračnoj luci su je, vidno iznenađenu, dočekali domaćini iz uprave ZL Dubrovnik na čelu s direktorom Rokom Tolićem, uz predstavnike turističkih zajednica s našeg područja.

– Zadovoljna sam i jako iznenađena. Prvo sam mislila da se radi o nekakvoj šali. Prvi put sam u Hrvatskoj, gdje sam došla s prijateljicama na jedan mali izlet – rekla je vidno uzbuđena Belen, koja živi u Segoviji, a radi u jednoj banci u Madridu.

Za Hrvatsku je čula preko svojih prijateljica Španjolki, koje su u Dubrovniku, te ih je ovom prilikom došla posjetiti.
U Zračnoj luci Dubrovnik ne kriju zadovoljstvo. Ove je godine milijunti putnik stigao čak 10 dana ranije nego 2011., a postoji i nada u probijanje svevremenskog rekorda iz 1987. godine.

– Kao što vidite, postalo je sve teže dočekivati milijuntog putnika u odijelu. Ako se sjetimo prvog dolaska, to je bilo koncem rujna, a evo sad smo još uvijek u vrlo vrelom kolovozu u Dubrovniku. Sve nas to veseli i ukazuje da promet raste, a ukazuje i na to da su i predsezona i sama glavna sezona očito bile na očekivanoj razini, možda i iznad očekivanja.

Očito je da su sva glavna tržišta od kojih smo i očekivali najveći porast, dakle britansko, francusko i njemačko, reagirala na način kako smo i vidjeli u najavi letenja za ovu sezonu. Svi glavni prijevoznici zadovoljni su s faktorom popunjenosti svojih kabina, što nas definitivno ohrabruje u našim nastojanjima da idemo i na produžetak sezone tako da imamo vrlo zaposlen i rujan i listopad – rekao je Roko Tolić.
Na pitanje kakav je odnos redovnih i charter linija odgovara:

– Zračna luka Dubrovnik njeguje vrlo povoljan omjer zastupljenosti svih dominantnih vrsta prijevoznika. Iako dominiraju tradicionalni prijevoznici, što je za svaku zračnu luku jako dobro jer su to mrežni prijevoznici koji nude korisniku usluga najelegantniju mogućnost putovanja, pogotovo u više destinacija s transferima za sve ključne aerodrome svijeta, vrlo su zastupljeni i niskotarifni.

Primjetan je povratak charter prijevoznika, a generalna avijacija raste u takvom omjeru da smo ove godine zaista pogodili izgradivši novu stajanku s novih 10 tisuća kvadrata parkirne pozicije. Nema dana da na njoj nema nekoliko zrakoplova generalne avijacije, koji su svake godine sve veći i po tonaži i po veličini – naglasio je Tolić.

Dodao je i kako je ZL Dubrovnik dosad imala najzaposleniji lipanj i srpanj, a ukoliko i kolovoz bude jači nego lani, ZL Dubrovnik će se ozbiljno približiti svevremenskom rekordu iz 1987. godine i brojci od milijun i 470 tisuća putnika.

– Ja se duboko nadam i vjerujem da ga možda možemo dostići već ove sezone – zaključio je Tolić.

Nastavak ulaganja u Zračnu luku
Dolaskom na dubrovački aerodrom ne može se ne primijetiti srušena zgrada 'C' za domaći promet, koja predstavlja nastavak ulaganja u ZL Dubrovnik.
– Uza svu ovu sjajnu statistiku, zapravo smo najviše ponosni na činjenicu da sve ovo vrijeme uz brojne zrakoplove koji slijeću na našu pistu zapravo nikad odavde nisu otišli bageri. Usporedo se odvijaju krupni radovi u ZL Dubrovnik, a mi želimo uskoro pored tih bagera vidjeti i dizalice.

Naime, projekt razvoja Zračne luke je izuzetno dobro pozicioniran u nominaciji glavnih projekata RH za europske fondove – rekao je Tolić, napomenuvši kako se njegova vrijednost popela na gotovo milijardu kuna.

– Veliki smo optimisti da ćemo početkom iduće godine znati tu dugo čekanu informaciju o tome koliki će biti iznos sredstava kako bismo mogli nastaviti graditi ovu Zračnu luku – zaključio je Roko Tolić.

Pročitajte još

NORDIJSKO HODANJE I PJEŠAČENJE U KONAVLIMA Organizirane 3 rute, za svakoga ponešto