Međunarodna udruga za odnose s javnošću, IPRA (International Public Relations Association), svrstala je dva uspješna projekta agencije Manjgura u finale IPRA Golden World Awards. Projekt ‘Rakoborci – Hrvatska protiv raka’ nalazi se u finalu kategorije agencijskih kampanja za nevladine organizacije, dok je projekt ‘Total Croatia Travel Info’ u finalu čak triju agencijskih kategorija– za krizno komuniciranje; za projekt na razini zemlje, grada ili regije te u kategoriji putovanja i turizma.
‘Rakoborci – Hrvatska protiv raka’ projekt je kojeg je Manjgura provela za Koaliciju udruga u zdravstvu i udrugu SVE za NJU krajem 2020.,s ciljem hitnog usvajanja nacionalne strategije protiv raka. Kao jedinoj članici EU bez takvog strateškog dokumenta, Hrvatskoj je prijetio gubitak pristupa namjenskim EU sredstvima za borbu protiv raka. Zahvaljujući aktivnostima potaknutim kroz nacionalnu kampanju i platformu Hrvatska protiv raka, Nacionalni strateški okvir protiv raka usvojen je u manje od dva mjeseca, a hrvatskaprotivraka.hr nastavlja s osvješćivanjem građana o vlastitoj ulozi u borbi protiv raka.
Nakon međunarodnog HUOJ Grand Prixa te tri Polarisa za kriznu komunikaciju, projekt Total Croatia Travel Info Viber zajednica prepoznata je od međunarodnih stručnjaka koji su je svrstali u finale čak tri kategorije za IPRA Golden World Awards.
Uz podršku agencije Mediacor uspostavljena je Viber zajednica Total Croatia Travel INFO putem koje su korisnici zaprimali svakodnevno ažurirane obavijesti o mjerama na snazi i načinima dolaska u Hrvatsku, a članovima zajednice na raspolaganju je bio i chatbot – virtualni asistent, programiran da odgovara na najčešća pitanja. Ipak, za efikasnost, točnost i samoodrživost projekta najviše su zaslužni vrijedni volonteri na projektu, koji su tijekom cijelog ljeta, više puta dnevno, ažurirali najvažnije podatke i odgovarali na pitanja korisnika unutar TCTI Viber zajednice.
Vodeće svjetsko udruženje PR profesionalaca, IPRA, više od 30 godina nagrađuje izvrsna postignuća komunikacijskih profesionalaca iz svih zemalja svijeta. U zadnjem krugu, žiri iskusnih komunikacijskih stručnjaka ocjenjivat će originalnost, relevantnost, postavljene ciljeve, kao i korištene kreativne strategije i konkretno vidljive postignute rezultate. Objava pobjednika očekuje se krajem srpnja.