Libertas Dubrovnik uputio je odgovor na informaciju koju je poslao jedan naš čitatelj i koja je objavljena na našem portalu 5. veljače u rubrici Vaše vijest pod naslovom „Libertas udara na korisnike pokaza“.
Odgovor direktora Đura Deranje prenosimo u cijelosti:
– Potpuno je netočna informacija kako navodite:„ da korisnici pokaza u Dubrovniku koji žele da im poslodavac refundira taj iznos, za to pravo moraju svaki mjesec plaćati Libertasu iz svog džepa po pet kuna “.
Istina je da se svakom korisniku karte (pokaza) u trenutku kupnje karte izdaje račun koji je dokaz o kupljenoj karti. Ukoliko korisnici žele R1 račun za kupljenu kartu sa svim potrebnim podacima, a u svrhu refundacije troškova prijevoza kod poslodavca, od veljače ga također mogu dobiti na prodajnim mjestima Libertasa bez nadoplate. Do 01. veljače nismo imali mogućnost izdavanja R1 računa na prodajnim mjestima i službenice su na zahtjev korisnika izdavale potvrdu o cijeni koštanja koja se nije naplaćivala našim kupcima. Dakle, korisnici usluga Libertasa nisu imali niti imaju ikakvih dodatnih troškova ili kako navodite „nameta“ od strane Libertasa.
Potvrda o cijeni koštanja karte u visini od 5,00 kuna naplaćuje se građanima koji zatraže tu potvrdu, a nisu kupili i ne namjeravaju kupiti mjesečnu ili pojedinačnu kartu za javni gradski prijevoz – ističe direktor Deranja.