Aktualno

Kovač:”Sve prema projektu”

vlaho skela1

Tomislav Kovač, tehnički direktor  tvrtke Hedom d.o.o., izvođača radova na crkvi svetog Vlaha objašnjava razloge bušenja kamena u zidu crkve.

– Ovako postavljanje skele neće ošteti kamen crkve jer će se mjesta sidrenja, zajedno sa kamenom oštećenim granatama u ratu i nekim ranijim, tretirati odgovarajućim konzervatorsko-restauratorskim metodama prema uputama nadležnih konzervatora tako da po završetku radova više neće biti tragova bilo kakvog oštećenja.

Kovač navodi kako je Hedom d.o.o.  tvrtka specijalizirana, između ostalog, i za postavljanje skele, pa su svi radovi izvedeni uz prethodna odobrenja nadležnih tijela i to za zauzimanje javne površine i prometovanje te uz prijavu početka radova nadležnim inspekcijama i zavodima.

Sama montaža skele je, tvrdi Kovač, izvedena prema projektu skele, iz kojeg je vidljivo da je zbog sigurnosti i stabilnosti skele potrebno izvršiti njeno sidrenje u sam objekt i to sidrenjem svakog drugog okvira u svakoj etaži.

Kovač objašnjava kako je sidrenje izvedeno standardnim elementima za sidrenje skele u kombinaciji s FISCHER tiplama dugog tijela S 14 ROE i S 16 H-R.

– Zbog sigurnosti radnika i velikog broja prolaznika nije bilo druge mogućnosti nego izvesti montažu skele na ovaj način.

Kovač, također, napominje kako je tvrtka upozorena da je prije nekoliko godina, prilikom radova na ovom pročelju, urušena skela u fazi izvođenja radova, čemuje sigurno jedan od uzroka i nepravilno sidrenje skele.

– Prema okvirnom sporazumu između naručitelja , Zavoda za obnovu Dubrovnika i tvrke Hedom d.o.o. predmet radova je još obnova južnog i zapadnog pročelja te obnova unutrašnjosti crkve, ističe Kovač te dodaje kako cijena radova iz okvirnog sporazuma iznosi 8 909 246,38 kuna + PDV s rokom izvedbe od četiri godine, od 5. listopada 2011. do 4. listopada 2015. godine.

Pročitajte još

STANJE NA IZVORIŠTU JE STABILNO Vodovod šalje dodatne cisterne u Zaton, Vrbicu i Štikovicu

Dulist

SIGURNOST U PROMETU I PLAVI TAKSI APELIRAJU ‘Ako piješ ne vozi, samo nazovi’

Dulist

I danas stižu cisterne, neugodni mirisi i dalje u dijelu vodoopskrbne mreže

Dulist