Hrvatska

Jeste li primjetili ‘shrinkflation’ na policama naših butiga? 

Jeste li primjetili 'shrinkflation' na policama naših butiga? 

U sjeni inflacije diljem trgovina u čitavom svijetu pojavio se takozvani shrinkflation – smanjenje količine sadržaja u pakiranju proizvoda bez sukladnog snižavanja cijene. Tako primjerice u SAD-u mala kutija Kleenex maramica sad ima 60 maramica, a prije nekoliko mjeseci u istom pakiranju bilo ih je 65. Nadalje, pakiranje Chobani Flips jogurta smanjilo se sa 150 na 130 mililitara, piše Poslovni.hr.

U Velikoj Britaniji, Nestle je smanjio svoju kavu Nescafe Azera Americano sa 100 grama na 90 grama. Komad Vim sapuna za suđe u Indiji se sa 155 grama smanjio na 135 grama.

Smanjivanje količine sadržaja u ambalažama nije ništa novo. Ova pojava posljedica je visoke inflacije uslijed koje se kompanije bore s rastućim troškovima sastojaka, pakiranja, rada i transporta proizvoda. Jeste li primjetili shrinkflation na policama naših butiga?

Pročitajte još

MILANOVIĆ SE ZAHVALIO GLASAČIMA ‘Do kraja ću se držati slova i duha hrvatskog Ustava’

Dulist

EUROPSKI SUD ODLUČIO Zaštita od klimatskih promjena – ljudsko pravo

Dulist

Zagrebačke plaće za 170 eura veće nego u ostatku Hrvatske

Dulist