Hrvatska

HTZ POKRENUO NOVU KAMPANJU Cilj je zadržati vidljivost Hrvatske na ključnim europskim tržištima

Hrvatska turistička zajednica pokrenula je novu promotivnu kampanju ‘Discover The Colours of Croatia’ na 7 europskih tržišta, odnosno na tržištima Njemačke, Austrije, Poljske, Češke, Mađarske, Italije i Velike Britanije. Ova jesenska kampanja posebno promovira prirodne ljepote, kulturu, nautiku i eno-gastronomiju, a provodit će se do druge polovine studenog putem tematskih članaka na on line portalima, print oglasa te oglašavanja na društvenim mrežama uz oznaku #DiscoverTheColoursOfCroatia.

-Iako trenutna epidemiološka situacija u Europi, kao i važeće restrikcije za putovanja koje se razlikuju ovisno od države do države ne dozvoljavaju veću realizaciju turističkog prometa, u ovom je dijelu godine itekako važno zadržavanje vidljivosti Hrvatske na našim najvažnijim europskim tržištima. Upravo smo s tim ciljem pokrenuli ovu kampanju kojom želimo našu zemlju dodatno pozicionirati kao sigurnu destinaciju bogate, kvalitetne i atraktivne ponude u razdoblju posezone. Naš je cilj da Hrvatska mnogima u svijesti bude pozicionirana kao odredište koje jamči sigurnost i kvalitetan odmor uz brojne aktivnosti i sadržaje – istaknuo je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, podsjetivši kako uskoro kreće i akcija Tjedan odmora vrijedan kroz koju će domaći, ali i svi inozemni gosti koji se zateknu u Hrvatskoj moći iskoristiti brojne turističke usluge u zemlji po 50 posto nižim cijenama.

Aktivnosti u sklopu kampanje ‘Discover The Colours Of Croatia’ provodit će se putem društvenih mreža Facebook, Instagram i YouTube, kroz plasman članaka na najčitanijim i najpoznatijim portalima na pojedinim tržištima poput oe24.at, DerStandard.at i Krone.at u Austriji, gazeta.pl u Poljskoj i novinky.cz u Češkoj, kao i na specijaliziranim portalima MarcoPolo.de i Holidaycheck.de u Njemačkoj u sklopu kojih su kreirani posebni HUB-ovi, odnosno mikro web stranice sa sadržajem posvećenim isključivo Hrvatskoj. Svi promotivni materijali kreirani za oglašavanje jezično su prilagođeni za svih sedam tržišta.

Kampanja se provodi i kroz print oglašavanje, a pokrenuta je i suradnja s travel platformama Lonely planet i National Geographic kroz čije će se kanale promovirati svi turistički proizvodi uključeni u jesensku kampanju i biti vidljivi milijunima njihovih korisnika i pratitelja na društvenim mrežama.

Pročitajte još

Nautičari zadovoljni sezonom, rezultati na 70 posto prošlogodišnjih

Dulist

HGK: ‘Mjere daju mir poduzetnicima barem do kraja godine’

Dulist

MLJEĆANI O MILANOVIĆEVOM DOLASKU NA OTOK ‘Sletio je vojnim helikopterom. Tog dana bila je prava opsada’

Dulist

Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Molimo Vas da nam potvrdite ukoliko ste suglasni s korištenjem kolačića, a privolu možete povući u svakom trenutku. Prihvaćam Više informacija