Sve do početka Putinove invazije na Ukrajinu booking s njemačkog emitivnog tržišta za Hrvatsku bio je odličan, čak bolji nego u pretpandemijskoj 2019. godini, navodi Poslovni.hr.
Kakav će biti ostatak sezone neizvjesno je jer je trenutačno cijelo tržište Europe u stanju šoka i vlada usporavanje bukinga. Tako trenutačnu situaciju opisuje Romeo Draghicchio, direktor Predstavništva Hrvatske turističke zajednice (HTZ) u Njemačkoj, povodom sajma ITB Berlin koji se ovog tjedna, već treću godinu zaredom, zbog pandemije održava u virtualnom obliku.
– U Njemačkoj vlada zabrinutost zbog ratnih zbivanja u Ukrajini, no zasad ne uočavamo značajniji utjecaj na navike potrošača. Međutim, od početka rata otkazuju se programi za Rusiju i Ukrajinu, dok su krstarenja koja su imala cilj St. Petersburg preusmjerena u druge luke. Za procjenu stvarnih posljedica na ljetnu sezonu bit će potrebno više vremena jer je trenutačno na tržištu prisutan šok. Kada govorimo o Hrvatskoj, do izbijanja sukoba buking je za našu zemlju bio na višim nivoima, čak i od sezone 2019., što je bio odličan znak – istaknuo je komentirajući i nedavno objavljeno istraživanje “Reiseanalyse” instituta FUR za 2021. godinu.
– Prema istraživanju se Hrvatska prvi put popela na visoko četvrto mjesto top inozemnih destinacija Nijemaca. Također, kako su istaknuli iz FUR-a, Hrvatska je u 2021. bila jedina destinacija koja je povećala svoj udio na tržištu u odnosu na 2019. godinu – naglašava Draghicchio a prenosi Poslovni.hr.