Aktualno

HRVATSKA, PUNA ŽIVOTA Sviđa li vam se novi slogan hrvatskog turizma?

Banje kupanje

Hrvatska, puna života („Croatia, Full of Life“) novi je slogan Hrvatske turističke zajednice, koji bi uskoro trebao zamijeniti dosadašnji Mediteran kakav je nekad bio.

Novi krovni komunikacijski koncept hrvatskog turizma predstavili su ministar turizma Darko Lorencin i direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Ratomir Ivičić. Kako se ističe u priopćenju HTZ-a riječ je o „Velikoj ideji“, koja će sadržavati jedinstvenu promotivnu poruku, odnosno najvažniji razlog koji će motivirati gosta da posjeti upravo Hrvatsku.

Odluku je donijelo Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice, a na prijedlog Povjerenstva za odabir krovnoga komunikacijskog koncepta koje je komunikacijski koncept BBDO Zagreb d.o.o i AMV BBDO d.o.o. ocijenilo kao najboljim. Novi koncept će biti održiv, a ujedno i prilagodljiv suvremenim uvjetima te će se razvijati zajedno s hrvatskim brendom.

– Odabrani komunikacijski koncept ne predstavlja samo slogan, već kompletnu platformu iz koje će proizlaziti priče o Hrvatskoj kao turističkoj destinaciji. Cijeli će koncept biti gotov kada nam završi natječaj za vizualni identitet koji će biti temeljen na ovom krovnom komunikacijskim konceptu, a kreira se i nova web stranica. Kada sve bude dovršeno, pripremit ćemo veliko lansiranje prema našim emitivnim tržištima. Novi krovni komunikacijski koncept mora biti prilagodljiv komuniciranju i naših destinacija i naših proizvoda, ali mora i izazivati emocije – rekao je ministar Lorencin, dodavši kako će koncept biti dovoljno prilagodljiv jer će se koristiti u svim oblicima promocije hrvatskog turizma.

Ratomir Ivičić je naglasio kako se u cijeli proces traženja novog krovnog komunikacijskog koncepta krenulo zbog novih trendova i zakona tržišta.
– Hrvatskoj je potrebna nova komunikacijska strategija, odnosno snažan idejni koncept koji će predstavljati okosnicu komunikacije koja će obuhvatiti cjelokupnu priču o našoj zemlji kao turističkoj destinaciji i koji će biti prilagodljiv zahtjevima tržišta. U novom su konceptu vrlo dobro istaknuti emocionalni benefiti naše zemlje, a kako pokazuju ispitivanja na tržištima, i vizualna ekspresija ideje je iznimno dobro prihvaćena – rekao je Ivičić, dodavši kako će po sličnom postupku uskoro biti objavljen međunarodni natječaj za vizualni identitet, odnosno za brand logo.

Pročitajte još

[FOTO] NA KAMPUSU Mladi sudjelovali u ‘Europskoj priči o izborima’

Dulist

Županija i Dubrovnik predstavljaju se na sajmu ATM u Dubaiju

Dulist

[FOTO] TUŽNO SJEĆANJE Položeni vijenci u spomen na poginule putnike ‘Aurore’

Dulist