Grad

DUBROVNIK NA OI Uspješna promotivna kampanja

grad panorama 1

Turistička zajednica grada Dubrovnika uspješno je provela promotivnu kampanju tijekom Olimpijskih igara u Parizu, dosegnuvši na taj način najvažniji sportski događaj na svijetu i potencijalne posjetitelje Dubrovnika s raznih emitivnih tržišta. Kroz pažljivo planiranu geotargetiranu kampanju na digitalnim platformama Facebook i Instagram, uspjela je dosegnuti široku međunarodnu publiku, obuhvaćajući različita tržišta te postigavši impresivne rezultate.

Korištenjem raznolikih oglasnih formata poput feeda, storyja i reelsa, kampanja je osigurala vidljivost s ukupno 1.735.693 impresije, prikazavši se više od 1,7 milijuna puta.
Kampanja je bila usmjerena na ključne točke i događaje tijekom Olimpijskih igara, uključujući ceremoniju otvaranja, Olimpijsko selo, finale tenisa i finale atletike. Vizuali s motivima Dubrovnika pratili su cijelu kampanju, atraktivno predstavljajući ljepote grada i pozivajući na posjet.

Tijekom ceremonije otvaranja Olimpijskih igara, kampanja je dosegla 254.672 ljudi, s 283.350 prikaza oglasa. Za vrijeme teniskih ženskih i muških finala te finala parova, ostvarila je doseg od 16.578 ljudi uz 21.932 prikaza. Fokusirana geotargetirana kampanja oko Olimpijskog sela i Stade de France rezultirala je značajnim dosezima, uključujući 579.358 ljudi te 1.735.693 impresije, dok je za vrijeme finala atletskih disciplina ostvaren doseg od 116.972 ljudi, s ukupno 210.740 prikaza oglasa.

Ova sveobuhvatna kampanja nadmašila je rezultate prethodne kampanje Dubrovnika provedene tijekom Europskog nogometnog prvenstva u Njemačkoj, ostvarivši povećanje dosega od preko 250.000 ljudi.

Pročitajte još

Otvorene prijave za Gradske ulične igre 2025.

Dulist

PO MJERI GRAĐANA Tjedni pregled gradskih projekata

Dulist

Zvonko traži svoj zauvijek dom!

Dulist