DuList IN

Dubrovčanin pokrenuo “Facebook” za poslovnjake

mybusiness card

Dubrovčanin Mario Urlić pokrenuo je nedavno poslovni portal 'MyBusinessCard' koji bi trebao povezivati sve poslovne subjekte, za početak u Hrvatskoj, a kasnije se proširiti na regiju i Europu.

Poslovnom svijetu portal služi za reklamiranje i povezivanje, a privatnim korisnicima to će biti najbrži i najdetaljniji pretraživač. Sam vlasnik portala usporedio ga je s Facebookom. Ta društvena mreža povezala je privatni svijet, a s  portalom 'MyBusiessCard' Dubrovčanin planira povezati poslovni svijet.  

– Na ideju sam došao tako što sate i dane provodim na internetu i uvijek nešto tražim. Google je odlična tražilica, ali ako tražim tvrtku koja se bavi primjerice izradom internet stranica u Zagrebu, Google izbaci niz rezultata koje nemaju veze sa traženim pojmom, pa se izgube sati na pretraživanje i istraživanje. Na ovaj način, posjetitelj ili registrirana tvrtka vrlo brzo dolaze do potrebnih informacija. Dovoljno je primjerice upisati županiju, sektor informatika i rezultat je tu za par sekundi, a na profilu tvrtke postoje sve potrebne podatke, pa i oglasi, slike…- rekao je Mario Urlić, project manager tvrtke Inner IT&Marketing za Liderpress.hr.

Portal funkcionira na način da se tvrtke same registriraju na portalu i otvore svoj profil kojim upravljaju. Mogu stavljati besplatne reklame, objavljivati novosti, povezivati se s poslovnim partnerima, dok posjetitelji mogu, bez registracije, pregledavati profile i tražiti proizvode i usluge. Portal funkcionira kao klasičan pretraživač, razvrstan po županijama i poslovnim sektorima, sa Google mapom za određivanje točne lokacije same tvrtke prijavljene na portal.

Na projektu se radilo godinu dana, programersku dio posla odradila je tvrtka Logit IT iz Zagreba, a portal je krenuo s radom 15. siječnja. Spremna je i verzija na engleskom jeziku. U izradi su verzije za Srbiju, Bosnu i Hercegovinu, Crnu Goru i Sloveniju, a sve inačice bit će lansirane tijekom ove godine.

– Iako su spremni modeli, za sada nisu mogući zakupi komercijalnih oglasa. Naime, cijeli projekt financiramo iz vlastitih sredstava i komercijalno oglašavanje ćemo omogućiti isključivo ako projekt zaživi i postane interesantan tisućama korisnika i posjetitelja. Ne želimo tražiti od klijenata nikakve novce, ako im za to nećemo donijeti profit – rekao je Urlić za Lider.

Pročitajte još

TORTA MASTERCHEFICE IRINE Donosimo detaljan recept zdrave i raskošne torte

Dulist

OBIŠLI SMO KREATIVCE U LAZARETIMA Na Sajmu susjedstva može se naći za svakoga po nešto

Nikoleta Dabelić

Što vas čeka u novom tjednu Dubrovačkog zimskog festivala?

Dulist