U posljednje vrijeme aktualizirano je pitanje davanje u koncesiju dionica autocesta u Hrvatskoj, no gotovo da se i ne govori što je s projektom povezivanja Hrvatske s krajnjim jugom zemlje, Dubrovnikom.
U početku se govorilo o autocesti Zagreb-Dubrovnik, no danas Dubrovnik nema priključak na brzu cestu, ne zna se što će biti s projektom Pelješkog mosta, a zadnja postaja autoceste nalazi se u dalekom Vrgorcu, piše index.hr
Kako sada stvari stoje čini se od projekta autoceste prema Dubrovniku nema ništa, dok će povezivanje brzom cestom ovisiti o volji Europske unije i njihovom novcu. Naime, u razgovoru za Index ministar pomorstva, prometa i infrastrukture Siniša Hajdaš Dončić tvrdi da je Hrvatska po broju kilometara izgrađenih autocesta "preizgrađena" kao i da su, projekti gradnje novih dionica zaustavljeni i to ponajviše iz razloga jer su rađeni ne samo bez financijskog pokrića, nego i bez pokrića prosječnog dnevnog prometa na tim područjima.
"Što se tiče prometnice prema Dubrovniku aplicirat će se prema EU fondovima za gradnju brze ceste, a kad prosječni dnevni godišnji promet naraste na razinu 15 tisuća vozila, što i jest opravdanje za gradnju autocesta (trenutno je na razini oko dvije tisuće vozila) – moći će se ući u projekt gradnje autocesta)", kaže ministar Hajdaš Dončić u pismenom odgovoru za Index.