Pilot Ante Maškarić obratio se priopćenjem za javnost u kojem demantira postojanje osnovane sumnje da je počinio kazneno djelo prijevare. Priopćenje za javnost prenosimo u cjelosti:
– Povodom priopćenja Policijske uprave Dubrovačko-neretvanske o postojanju osnovane sumnje da sam zahtijevanjem naknade štete od osiguravajuće kuće za uništeni zrakoplov, budući da je vještačenjem Centra za kriminalistička vještačenja „Ivan Vučetić“ iz Zagreba utvrđeno da je požar izazvan otvorenim plamenom u kabini, počinio kazneno djelo prijevare, koje je objavljeno, uz dodatne komentare, u brojnim medijima, dajem javnosti slijedeće priopćenje:
Jako me pogodila nečija namjera da me lažno optuži i podmetne da sam proživljenu tragediju osobno prouzročio, ali ujedno mi je to dalo i novu snagu za borbu protiv osoba sa takvim zlim namjerama i ostvarenje mojih prava vezanih za taj nemili događaj.
Zbog iznenadne pojave vatre odnosno dima iz pravca ploče sa instrumentima, za vrijeme leta zrakoplovom „Cessna“, bio sam prisiljen, radi spašavanja zrakoplova, svog života i izbjegavanja moguće opasnosti za druge ljude i imovinu, ugasiti motor i bez njega sletjeti na najbliži pogodan prostor u Konavoskom polju. O događajima u zrakoplovu i prisilnom slijetanju, iz zraka na početku slijetanja izvijestio sam i kontrolu leta u zračnoj luci Dubrovnik. Nakon slijetanja morao sam, da bi spasio svoj život, što brže napustiti zrakoplov. Sobom sam uzeo priručni vatrogasni aparat i njime pokušao na prednjem dijelu kapotaža motora oko prednjeg kotača odakle je izbijao gusti dim ugasiti požar, ali to nije bilo moguće pa sam otrčao dalje od zrakoplova.
Čim sam se udaljijo od njega, vatra je stigla do uređaja za gorivo, što je izazvalo eksploziju spremnika za gorivo, zapaljenje kabine i cijelog zrakoplova.
Prisilno slijetanje u tim okolnostima i na takav način mi je uspjelo zahvaljujući dugogodišnjem pilotskom iskustvu i znanju kako u takvim situacijama treba postupati.
Zrakoplov je bio uredno servisiran a, kao i ranije, bio je kasko osiguran kod Osiguravajućeg društva „EUROHERC“ d.d., na iznos od 740.000,00 kuna. Budući da je zrakoplov totalno uništen, od osiguravajućeg društva zatražio sam ugovorenu odnosno pripadajuću naknadu štete.
Ali, za sada, umjesto isplate štete, ostao sam bez zrakoplova – kojeg sam doživljavao kao člana obitelji, bez posla, a netko se pobrinuo da uz sve to „dobijem“ i status osumnjičenika za prijevaru. Nevjerojatno ali, očito, i moguće.
Ovo je jedina istina. Ona je samo jedna i uvjeren sam da će ona u ovom slučaju, na kraju pobijediti – navodi na kraju priopćenja Ante Maškarić.