Dok Luka Šulić i Stjepan Hauser u Zagrebu snimaju svoj treći album, u studiju ih je ugodno iznenadila pošiljka puna nagrada!
Aktualni album za japansko tržište, album ‘IN2ITION-Collector’s Edition’ postigao je zlatnu nakladu, odnosno, prodan je u više od 100 tisuća primjeraka. Uz to, na dodjeli ‘Japan Gold Disc Award 2014’, to je posebno izdanje osvojilo i nagradu za najbolji instrumentalni album godine, a pjesma ‘Kagemusha’ nagradu za pjesmu godine po broju downloada. Ista pjesma nagrađena je za #1 downloada klasične glazbe na Rekochoku Download servisu.
Zahvaljujući svemu tome, ne čudi što su primili i pohvalu od Sony Music Japan za poseban doprinos tvrtki ‘Artist of Special Contribution to the Company 2013’. Njihovu popularnost u Japanu potvrđuju i nedavni rasprodani koncerti te japanski obožavatelji od kojih su neki čak bili i na njihovu koncertu u Zagrebu.
Sjajne vijesti pristigle su samo nekoliko dana nakon što su 2CELLOS osvojili posebnu nagradu predsjednika Josipovića za promociju Hrvatske u svijetu i nagradu Porin za najbolji DVD ‘Live At Arena Zagreb’.
Uz to, spot za pjesmu ‘Thunderstruck’ na YouTubeu pogledan je do sada više od 20 milijuna puta!