AktualnoUrednički izbor

ZAGREBAČKI ‘LIBERTASOVCI’ Koliko nas košta ispomoć ZET-ovaca?

libertas 1

Dvanaest ZET-ovaca 1. kolovoza hrvatsku je metropolu zamijenilo Dubrovnikom, a dočekani su na sva zvona. Stigli su u dvomjesečnu ispomoć gradskoj tvrtki Libertas zbog trenutnog nedostatka radne snage, problemu koji je doveo do reduciranja gradskih linija. Zahvaljujući njihovom angažmanu, vozni red se normalizirao.
– ZET-ovi vozači u pomoć kolegama u dubrovačkom Libertasu uskočili su zahvaljujući dogovoru dubrovačkog i zagrebačkog gradonačelnika, a nakon što se Libertas zbog opravdane
odsutnosti većeg broja vozača našao u nezavidnoj situaciji održavanja postojeće mreže linija, i to u srcu turističke sezone kada je potreba za uslugama javnog prijevoza ionako povećana – istaknuto je pompozno u priopćenju povodom njihovog dolaska. Prije samog rada, prošli su neophodnu obuku. Inače, suradnja ZET-a i Libertasa dogovorena je tako da se za njihove djelatnike vodi evidencija o radu. A koliko će ta suradnja koštati?
-Na temelju odrađenog rada za određeni mjesec njima će biti isplaćena plaća od strane ZET-a. Nakon toga ZET ispostavlja fakturu Libertasu Dubrovnik d.o.o. – ističu iz Gradske uprave. Nisu nam mogli otkriti koliko će angažman vozača stajati Libertas jer nije dogovorena fiksna cijena unaprijed. Zanimalo nas je i koje dodatke (uz plaću) ZET još plaća svojim radnicima kao što su primjerice topli obrok, putni troškovi ili odvojeni život, a shodno tomu kolika će im ukupna bruto plaća biti za rad u Libertasu. Iz ZET-a su samo kratko istaknuli da nisu u mogućnosti ‘dostaviti tražene podatke, obzirom da se radi o poslovnoj tajni’.

Smještaj u Državnom arhivu
Djelatnici ZET-a planiraju biti u Dubrovniku do 2. listopada 2019. godine, a bit će smješteni u dormitoriju novog kompleksa Državnog arhiva Dubrovniku, u zgradi ex-vojarne.
-Izašli smo ususret prijedlogu Grada u vidu smještajnih kapaciteta po nešto, naravno, netržišnoj cijeni noćenja što nam nije niti smisao ili svrha. Oni će preuzeti troškove zaštitarske službe od 4 poslijepodne do ujutro u 8 kad mi preuzimamo taj dio troška. Platit će stvarne troškove vode, struje i drugih komunalija po ključu raspodjele troškova. Htjeli smo biti fer i korektni kakav je Grad bio prema nama te se na ovaj način želimo odužiti – rekla je Nikolina Pozniak, ravnateljica Državnog arhiva. Inače, prisjetili smo se da je bila aktivna priča kako će glumci za vrijeme trajanja Igara, useliti u prostore dormitorija. ‘Tako je, no za ovu su se sezonu morali snaći sa smještajem i to pitanje riješiti u ožujku, a kako nismo imali uporabnu dozvolu te nismo mogli garantirati da ćemo moći ispuniti njihove zahtjeve za iduće ljeto’, ističe ravnateljica. Ponovno se postavlja pitanje – je li se situacija po pitanju i reduciranju linija mogla predvidjeti zbog priče o manjku radne snage u svim turističkim segmentima? Naravno da jest, i to već ove zime. Libertasovi vozači ostaju do listopada ove godine. Što kad odu? Hoće li se ponovno poduzimati radikalni potezi, odnosno reducirati i ukidati linije na uštrb Dubrovčana?

Iz tiskanog izdanja od 7. kolovoza 2019.

Pročitajte još

Atlantska plovidba povlači dionice sa Zagrebačke burze

Dulist

Sumnja se da je Palata onečišćena zbog nepropisnog odlaganja nusprodukata proizvodnje maslinovog ulja

Andrea Falkoni Račić

DONOSIMO RASPORED CISTERNI Neugodni mirisi u Palati još prisutni

Dulist