Jutros je u promet puštena posljednja dionica Dalmatine, trasa Vrgorac – Ploče.
16 kilometara duga dionica koštala je milijardu i 700 milijuna kuna, a gradila se nevjerojatnih osam godina. Otvaranjem te dionice, za sada završava izgradnja autoceste A1 koja je najavljivana da će doći do Dubrovnika.
No, otvaranje je bilo popraćeno i prosvjedima.Mještani su nezadovoljni zbog neizgrađenog izlaza na brzu cestu u Karamatićima i nezapošljavanja lokalnog stanovništva, a prema riječima resornog ministra Siniše Hajdaša Dončića, natječaji će se raspisivati 'ako se za to pokaže potreba'.
Izgradnja autoceste počela je u kolovozu 2000. kod Bosiljeva. Izgradnja nacionalnog ponosa, od Karlovca do juga ukupno je stajala 24 i pol milijarde kuna, pretvorila se u veliku pljačku i završila uhićenjima. Na kraju će vjerojatno u koncesiju.
Svi dijelovi autoceste – od naplatnih kućica do signalizacije – prošli su posljednja ispitivanja. Nova dionica bila je vrlo zahtjevna za gradnju. I vrlo skupa. Projekt je stajao milijardu i 700 milijuna kuna bez PDV-a. Na 19 kilometara autoceste i pet i pol kilometara brze ceste ima osam vijadukata i četiri tunela.