Libertas Dubrovnik uspješno je proveo prvu fazu tehnološke i ekonomske nadogradnje sustava naplate, koja je, u proteklih sedam dana od kada su nove blagajne I nadograđeni sustav naplate u funkciji rezultirala povećanjem brzine prodaje karata, brzine registracije putnika i brzine ulaska u vozilo, javljaju u svom priopćenju. Nadogradnja je, osim ostvarenih pokazatelja pokazala i kako su korisnici naših usluga, kao i sami vozači dali pozitivne povratne informacije, ističu dalje.
Naravno, uvođenje novog sustava naplate na gradskom području za sobom donosi i prelazak na novi medij kartice, čime su magnetne kartice prestale biti upotrebljive.
Gdje mogu zamijeniti neiskorištene magnetne kartice novima?
Kartice koje više nisu u upotrebi moguće je zamijetiti na svim prodajnim mjestima Libertasa (Pile, Lapad, Grawe, Mokošica, Cavtat).
Kada mogu zamijeniti svoje neiskorištene kartice?
Kartice je moguće zamijeniti za vrijeme radnog vremena prodajnih mjesta koja su objavljena na stranici Libertasa, a sve promjene radnih vremena prodajnih mjesta se uredno ažuriraju ¸
ŠALTER PILE 07:00 – 21:00 Od PON – NED
ŠALTER LAPAD 07:30 – 14:00 i 17:00 – 22:00 Od PON – SUB
ŠALTER GRAWE 07:00 – 15:00 Od PON – PET, SUBOTA (prva u mjesecu i zadnja ukoliko po potrebi započinje produživanje pokaza) od 07:00 -14:00
ŠALTER MOKOŠICA 08:00 – 14:30 Od PON – PET, SUBOTA (prva u mjesecu i zadnja ukoliko po potrebi započinje produživanje pokaza) od 07:00 -14:00
ŠALTER CAVTAT 07:00 – 14:30 Od PON – SUB
Do kada mogu zamijeniti neiskorištene kartice?
Svoje kartice moguće je zamijeniti do kraja listopada, uz mogućnost produženja ovog roka, ovisno o potrebama korisnika.
Koje vrste neiskorištenih magnetnih kartica mogu zamijeniti?
Mogu se zamijeniti neiskorištene kartice iz asortimana Libertasa i to na sljedeći način:
Putniku s ranije kupljenom S-kartom vozač će uzeti tu (staru) kartu i izdati ispisan kupon za vožnju (opcija izdavanja kupona postoji na blagajni kod vozača) i zamjena se odvija direktno u vozilu – ne na prodajnom mjestu
Neiskorištene dnevne karte sa starom cijenom zamijenit će se novima na našim kioscima (bez dodatne naplate). Vozač putnika sa starom magnetnom dnevnom kartom upućuje da ju zamjeni na kiosku gdje će mu biti izdana nova.
Neiskorištene P-karte (karta za 20 vožnji), a koje nisu starije od godinu dana korisnicima će se zamijeniti novima na našim kioscima (bez dodatne naplate). Vozač putnika sa starom magnetnom P- kartom upućuje da ju zamjeni na kiosk Libertasa, gdje će mu biti dana nova karta.
Gdje mogu vidjeti koliko mi je ostalo vožnji?
Broj preostalih vožnji moguće je provjeriti prilikom ulaska u vozilo, prilikom prislanjanja kartice na uređaj za očitavanje, na displayu će se, u za to predviđenom prozorčiću prikazati preostali broj vožnji.
Ukoliko se broj preostalih vožnji bude provjeravao u manje od pola sata od otkucavanja vožnje, sustav neće provjeru bilježiti kao zasebnu vožnju, a ponovo će se prikazati broj preostalih vožnji.
Gdje mogu zamijeniti veći broj dnevnih i P karata
Pravne osobe mijenjaju svoje stare neiskorištene karte u uredu karata u upravnoj zgradi. Fizičke osobe koje u svom posjedu imaju veći broj dnevnih ili P karata, na nekom od prodajnih mjesta Libertasa mogu ispuniti Obrazac za zamjenu i priložiti karte koje se šalju u ovlašteni ured karata u upravnoj zgradi. Nakon provjere u upravnoj zgradi Libertasa, korisnik će u roku od dva radna dana biti obaviješten o statusu njegovog zahtjeva.
Nakon što je uočeno više pokušaja zloupotrebe procesa zamjene, ovaj postupak je uveden kako bi se utvrdio status kartica za koje je podnesen zahtjev.
Mogu li kupiti ultralight kartice na kioscima Tiska?
Između Libertas Dubrovnika i Tiska nije došlo do nikakve promjene u poslovnom odnosu. Libertas je Tisku osigurao određenu količinu kartica, dok je distribucija kartica u nadležnosti Tiska.
Izvor: JGP Libertas