Grad

TURISTIČKA ZAJEDNICA „KLGB Mara Kristića manipulira i obmanjuje javnost!“

Iz Turističke zajednice Grada Dubrovnika uputili su reakciju na priopćenje KLGB Mara Kristića – Srđ je Grad, a koju prenosimo u cijelosti.

„U danas objavljenom priopćenju KLGB nositelja Mara Kristića – Srđ je Grad, na temu ponovne uspostave linije Frankfurt – Dubrovnik, iznesene su potpune neistine u cilju obmane javnosti.

Naime, politiziranje i neutemeljeno uvlačenje Turističke zajednice grada Dubrovnika u dnevno-političke igre, razotkriva političku nemoć i sklonost manipuliranju.

Nositelj liste Maro Kristić se prošlog tjedna informirao u uredu Turističke zajednice grada Dubrovnika na sastanku s direktoricom Romanom Vlašić o statusu pregovora, te je izrazio zadovoljstvo razvojem situacije, pa je ovo današnje priopćenje istoimene liste u najmanju ruku licemjerno, a činjenično potpuno promašeno, iz neznanja ili loše namjere.

U cilju informiranja javnosti donosimo činjenice:

– TZ grada Dubrovnika aktivno pregovara s Croatia Airlinesom od samog trenutka ukidanja navedene linije tijekom procesa restrukturiranja ove kompanije, a amandman na proračun Grada Dubrovnika (KLGB Liste nositelja Mara Kristića) se ne odnosi na aktivnosti TZ grada Dubrovnika, koje su započele prije navedenog amandmana.

– U srpnju i kolovozu s Croatia Airlinesom su održani sastanci u TZGD, uključeni su bili i predstavnici TZ Dubrovačko – neretvanske županije i Zračna luka. Na posljednjem sastanku su predstavnici tvrtke Croatia Airlines izrazili realnu mogućnost za ponovnu uspostavu leta i istaknula cijenu koštanja za 44 rotacije Airbusom 320 u iznosu 1.200.000 Eur, odnosno preko 9 milijuna kuna.

– Nakon ove informacije uključuje se Ministarstvo turizma, Ministarstvo prometa i Glavni ured Hrvatske turističke zajednice, te 23.rujna organizira sastanak s Croatia Airlinesom u Ministarstvu turizma. Donesen je zaključak o pokretanju inicijative za utvrđivanje mogućnosti uspostave zračne linije Dubrovnik – Frankfurt u zimskom redu letenja 2015/16, kao i zaključka o pozivanju ključnih dionika u turističkom gospodarstvu radi utvrđivanja interesa i stavova. Ministarstvo pomorstva, prometa i infrastrukture i Ministarstvo turizma su zainteresirani biti aktivno uključeni u pripremu predmetnog projekta.

– 29. rujna održana je video konferencija s Ministarstvom turizma uz sudjelovanje predstavnika HTZ-a, TZ Grada Dubrovnika, TZ Dubrovačko – neretvanske županije, Zračne luke Dubrovnik, Croatia Airlinesa, predstavnike hotelskih kuća ALH, Valamar i Rixos. Dodatno su pozvani Hilton Imperial, Dubrovnik Riviera Hoteli i Dubrovački vrtovi sunca. Daljni postupci su u tijeku, u cilju pozitivnog ishoda pregovora, a informacije će biti dostupne po zaključenju dogovora.

– Razgovori su obavljeni i s drugim avio – kompanijama, sudionici sastanaka su upoznati s detaljima, a u cilju daljnjih pregovora, informacije će biti dostupne naknadno.

– Realizacija i sufinanciranje ponovne uspostave leta bit će dijelom proračuna Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice pod stavkom „Posebni promotivni i druge strateški projekti za 2016.“ , a koji će se realizirati u suradnji sa sustavom turističkih zajednica, ključnim gospodarskim subjektima u Hrvatskoj, te stranim partnerima – organizatorima putovanja ( programi sa zračnim prijevozom) i zračnim prijevoznicima.

Na kraju, koristimo prigodu javnosti objasniti kako se svake godine na razini HTZ –a objavljuje javni poziv za oglašavanje u promotivnim kampanjama turističkog sektora s više različitih modela , namijenjenih raznovrsnim strukturama turističkih dionika. O posebnim strateškim projektima može se pregovarati tijekom godine, dok su za oglašavanje u promotivnim kampanjama turističkog sektora u 2016. godini (više modela) precizno zadani rokovi za predaju kandidatura .

– OGLAŠAVANJE U PROMOTIVNIM KAMPANJAMA TURISTIČKOG SEKTORA – Model IV – se odnosi na oglašavanje posebnih programa destinacije, nositelj promotivne kampanje je zračni ili drugi prijevoznik, organizator putovanja TO tour-operator ili TA- turistička agencija ili drugi nositelj posebne ponude destinacije. Sukladno pravilima natječaja, turističke zajednice se ne mogu kandidirati u modelu IV, sudjeluju u sufinanciranju odobrenih programa u suradnji sa sustavom i GU HTZ-a.

– u okviru modela namijenjenog sustavu turističkih zajednica – Modela II , koji se odnosi na oglašavanje ponude destinacije, TZ grada Dubrovnika je kandidirala promotivne kampanje u suradnji s TZ Županije

Turistička zajednica grada Dubrovnika

Pročitajte još

Donacijom Sebastiana Ćwika, vlasnika ‘Titove vile’, oprema se gruški dom umirovljenika

Dulist

BOLJE NEGO 2019. Otvaranje Dubrovačkog zimskog festivala privuklo preko 2.500 gostiju

Dulist

ODLUKA PRED VIJEĆNICIMA Grad za 10 posto povećava cijenu zakupa javnih površina

Dulist

Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Molimo Vas da nam potvrdite ukoliko ste suglasni s korištenjem kolačića, a privolu možete povući u svakom trenutku. Prihvaćam Više informacija