Voditeljica Službe civilne zaštite Ana Miličić na svome je Facebook profilu pojasnila nedoumice vezane za nove odluke Nacionalnog stožera vezano za organizatore okupljanja.
-Za našu županiju i dalje je na snazi Odluka kojom su privatna okupljanja (rođendani i sl.) ograničeni na 20, a svadbe i sprovodi na 50 sudionika. Dakle, ne prijavljuju se niti se za njih traži suglasnost jer preko 50 za sada nisu ni dozvoljena.
– okupljanja s 50 i više sudionika, a koja nisu ni sportski događaji, ni kulturno – umjetnički programi, ni izložbe, ni kino, ni vjerska okupljanja, trebaju 5 dana ranije zatražiti suglasnost županijskog Stožera civilne zaštite (putem e-maila dubrovnik112@civilna-zastita.hr).
– okupljanja s 50 i više sudionika za koja nije potrebna suglasnost (sportski događaji, kulturno – umjetnički programi, izložbe, kino projekcije, vjerska okupljanja) i dalje se prijavljuje na isti način, dakle na mail dubrovnik112@civilna-zastita.hr, 48 sati prije početka, s tom razlikom da je do sada trebalo prijaviti okupljanje sa 100 i više, a sada za 50 i više.
Javna okupljanja koja prijavljujete policiji ne trebate dvostruko prijavljivati. I naravno, obavezno je vođenje evidencije sudionika na tim okupljanjima. Dakle, sve ono što je i ranije trebalo. Ovo je skraćena verzija, da se lakše snađete. Sve Odluke možete naći na stranicama Ravnateljstva civilne zaštite – istaknula je Miličić dodavši da joj se, ako netko ima praktičo i konkretno pitanje, može slobodno javiti te da će rado pomoći ako je u njezinoj moći.