Zamjenika gradonačelnika Nika Šalju razljutilo je novinarsko pitanje oko gradnje kružnog toka na Pošti Lapad.
Naime, kolegu novinara zanimala je istinitost informacija o tome gradi li se kružni tok bez prikupljene cjelokupne dokumentacije.
– Upozorio bih kad se neke stvari pišu u meidjima da se prvo traži objašnjenje, a onda piše. A ne da se prvo napiše senzacija, a onda traži obrazloženje – govorio je Šalja, upitavši što znači 'bez dokumentacije'.
– Amo definirati pitanje pa da mi definiramo odgovor. Počeli smo dobronamjerno odgovarati na sva pitanja s najboljom namjerom i onda u medijima izađe sve i svašta, a ne ono što smo odgovorili – obrušio se na medije Šalja još jednom naglasivši neka mu se definira što znači bez dokumentacije.
Nakon pojašnjenja kako javnost zanima radi li se projekt u sklopu redovnog održavanja ili je trebao imati drukčiju projektnu dokumentaciju, odnosno radi li se po zakonu dao je odgovor:
– Projekt kružnog toka na Pošti Lapad ima kompletnu detaljnu dokumentaciju za izvođenje radova. Kompletna dokumentacija je u detalje razrađena i po njoj se radi. Za projekt nije vađena građevinska i lokacijska dozvola jer je uobičajeno da procesi rekonstrukcije križanja i drugih dijelova prometnica nemaju potrebe ići na lokacijsku i građevinsku dozvolu jer ne izlaze iz gabarita ceste i ne mijenjaju lokacijske uvjete na samoj cesti – objasnio je Niko Šalja, naglasivši da je za jedan ovakav projekt nužna suglasnost Policijske uprave, koja je u ovom slučaju i dobivena.
Šalja je potom rekao kako je na identičan način rađen i kružni tok na Solskoj bazi gdje su formalno nositelj projekta bile Hrvatske ceste, a ne Grad Dubrovnik Kad cesta ne izlazi iz gabarita, ponovio je, uobičajena je procedura da se za takve zahvate ne vade građevinske i lokacije dozvole, što je i ovdje primijenjeno.