Ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac i direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić predstavili su projekt Safe stay in Croatia na konferenciji za medije ovog četvrtka.
Riječ je o web platformi preko koje svi zainteresirani dionici mogu pronaći informacije o tome što Safe stay in Croatia predstavlja, preuzeti sigurnosne oznake i ostaviti svoje dojmove.
Hrvatska je zbog dobrih epidemioloških prilika prošle godine bila prepoznata kao sigurna destinacija, na čemu se nastavlja raditi i u 2021., kako se navodi i u priopćenju.
Uz već na tržištu poznatu oznaku Svjetskog vijeća za putovanja i turizam (WTTC) Safe Travels, osmišljena je nacionalna oznaka pod nazivom Safe stay in Croatia, koja je važan kotač u etabliranju Hrvatske kao sigurne i poželjne destinacije, ali i poticaj svim dionicima u lancu putovanja – od benzinskih postaja do zračnih luka i trajekata kao i hotelima, marinama, privatnim apartmanima, muzejima i drugim atrakcijama za nastavak pridržavanja epidemioloških mjera.
-Tijekom priprema za ovu turističku godinu, u kojoj nas nažalost i dalje prati pandemija, upravo smo sigurnost i zdravlje naših sugrađana i gostiju stavili na prvo mjesto. Riječ je o projektu u kojem su Ministarstvu turizma i sporta podršku pružila vodeća turistička i strukovna udruženja okupljena u Savjet za oporavak i razvoj turizma, realizaciju turističke godine 2021. te unapređenje turističke ponude. Propisanim protokolima obuhvatili smo više od 200.000 ugostitelja i pružatelja usluga u turizmu – istaknula je Brnjac te dodala kako je važno osigurati da nacionalna oznaka bude dostupna svim dionicima u turizmu i lancu putovanja, što je i postignuto.
Za promotivnu kampanju zadužena je Hrvatska turistička zajednica.
-Aktivnosti u sklopu kampanje provodit ćemo tijekom ožujka i travnja na tržištu Njemačke, Austrije, Italije, Poljske, Velike Britanije, Češke, Slovačke, Mađarske, Francuske i Nizozemske. Uz promotivni dio, koji se odnosi na pozicioniranje Hrvatske kao dobro pripremljene i sigurne turističke destinacije, ova kampanja ima i edukativni karakter jer svoje goste želimo upoznati s protokolarnim i epidemiološkim mjerama koje se provode na svim razinama turističke djelatnosti kako bi im se omogućio siguran i ugodan boravak u našoj zemlji – izjavio je Staničić, nadodavši kako će se aktivnosti oglašavanja, između ostalog i putem videa, provoditi na online kanalima i društvenim mrežama uz #SafeStayInCroatia te na najčitanijim online portalima po navedenim tržištima.
Na web stranici će se moći moći pretraživati svi dionici turističkog sektora koji nose oznaku Safe stay in Croatia, pronaći relevantne informacije o zdravstvenim i sigurnosnim protokolima u sedam osnovnih kategorija, ali i pronaći informacije kako postupiti u slučaju sumnje na COVID-19.
-Korisnici će putem obrasca na web stranici imati mogućnost i ostaviti svoje dojmove što nam je važna povratna informacija koju ćemo moći iskoristiti u daljnju svrhu nadogradnje – poručila je Brnjac te pozvala sve zainteresirane dionike sektora turizma i povezanih djelatnosti da se uključe u Safe stay in Croatia kampanju, besplatno preuzmu sigurnosne oznake i time doprinesu percepciji Hrvatske kao sigurne destinacije.