DuList INUrednički izbor

MARKO PLAVČIĆ: Razočarat ću mnoge, ali posao nisam dobio preko veze ili stranke

Marko Plavcevic revelin 1

Marko Plavčić mladi je PR menadžer Culture cluba Revelin. Svoju karijeru započeo je prije 3 i pol godine kada je organizirao studentske zabave. S DuListom je podijelio svoju priču, ali i otkrio što sve možemo očekivati od zabave u ljetnoj sezoni. Prva godina u Dubrovniku za njega je bila najteža s obzirom da je iz Šibenika stigao na fakultet u Grad. Nije nikoga poznavao pa je najviše vremena provodio upoznavajući ljude i grad. Danas je posve drukčije…

-Puno me ljudi pita ‘Kako si ti uspio doći do Revelina?’, na što ja rado odgovorim kako je zapravo Revelin došao do mene. Sve je počelo organizacijom studentskih zabava. Iz Revelina su izrazili želju da se na neki način oformi grupa studenata sa svih smjerova Sveučilišta koja će imati sadržaj koji im je zanimljiv. Tako je i bilo. Nas 7–8 je započelo sa zabavama koje su se pokazale potpunim hitom među studentima. Iza sezone iste godine zvali su me iz uprave Revelina da dođem na razgovor na posao. Razočarat ću mnoge, ali nije bila uključena nikakva stranka ni veza, već im se svidio način na koji radim i dobio sam posao – kroz smijeh je ispričao Marko koji se brzo ‘ušaltao’ u posao u organizaciji događaja. Pripreme za ljetnu sezonu, priča, počinju već 1. studenog.

Izvođači u vrhu svjetskih top ljestvica

-To je veliki i složen proces pregovora oko uvjeta, cijene i slično. Potrebno je oko dva mjeseca da se sve bitno dogovori, nakon čega nam stižu materijali i odobrenja. Mi izrađujemo za naše potrebe sve vizuale i promotivne materijale. Kada su svi spremni šalju se na autorizaciju nakon koje kreće kampanja. U sezoni imamo otprilike šezdesetak izvođača pa je jako bitno da ih unaprijed osmislimo, ali i odaberemo vremenske intervale za promociju pojedinih izvođača kako ne bi zaglušili našu komunikaciju. Naravno, cilj svega je pružiti informacije našim gostima i privući što više publike na jedan pomno osmišljen način. Cijeli proces traje jako dugo, no ekipa koja radi na njemu u Revelinu je sad već dobro uhodana. Moj je taj ‘finalni touch’ vrlo bitan jer ja odlučujem koje informacije plasiramo vani i promocija je ono što nam najviše donosi – govori nam Marko.

Marko Revelin

Revelin je danas svjetski poznati brand, a u njemu su nastupala svjetski priznata imena. Najveće je, definitivno, Afrojack, a ne mogu se zaboraviti niti nastupi Fedde le Granda, Redfooa, Tomcrafta…
-Istaknuo bih još i Kungs-a jednog od najmlađih i najperspektivnijih DJeva na svjetskoj top listi. Iz godine u godinu pokušavamo dovesti mlade i perspektivne DJ-eve, ali i izvođače koji su u samom vrhu svjetskih top ljestvica. Puno njih se javi i nama, a veliki broj poznatih izvođača zna doći u Revelin samo zabaviti se, ne i nastupati – objašnjava nam Marko, ali i otkriva kako su pojedina imena bili zbilja ‘dive’ po pitanju zahtjeva.

-Jedan je od najzahtjevnijih izvođača zasigurno je bio Afrojack po pitanju dolaska, prijevoza, smještaja… Bilo je tu svega, za njega smo nabavljali posebne brendove dezodoransa, ampule kave, specifičnu marku i model automobila. Stvarno jako puno stvari koje smo unaprijed morali osigurati. Ispričali su mi kolege kako je prije mog vremena u Revelinu jedan izvođač tražio da ga dočeka cijela zdjela M&M’s bombona, ali u njoj ni slučajno ne smije biti niti jedan zelene boje. Bude uistinu svakakvih situacija – ipak, rekao je Marko takvi su iznimke. Fedde je sada već uobičajeni gost. S njim ove godine CC Revelin otvara sezonu i proslavlja njegov jubilarni deseti nastup.

Banner 300x250 DU 1

-S njime je jednostavno najlakše surađivati. Menadžeri traže dosta toga, ali kada stigne tu, to je sasvim druga priča. Redovito dođe po nekoliko dana ranije, zabavlja se s gostima i uživa u Dubrovniku. Već je dobro upoznat s time kako sam klub funkcionira tako da je s njim raditi pravi gust. Nije on jedini. Brojna svjetska imena se pokažu kao osobe s kojima je vrlo jednostavno surađivati, dok s druge strane ima i nekih koji nisu toliko popularni, a imaju svakakve prohtjeve – ističe Marko koji je najavio još zvučnih imena koje će ovo ljeto ‘tresti’ Revelin. U prvom redu tu je nastup Fat Boy Slima koji je posljednji put nastupao u Revelinu prije šest godina.

Za svakog ponešto

-Nije bilo lako dovesti megapopularnog DJ-a koji je na sceni već tako dugo, no uspjeli smo i mislim da će se publika oduševiti. Na nama je sad organizirati zabavu koju jedno veliko ime poput njega i zaslužuje. Revelin radi ‘punom parom’ i očekivanja su kako će ova sezona biti stvarno uspješna te da će se ona odraziti i na turizam u Dubrovniku. Ono što smo pripremili, od promocije do samih eventova je nešto što je u ovom dijelu Europe neviđeno. Također, i ove godine održat će se Revelin festival, kao i Du-El festival. Jedan je komercijalni, a drugi festival za underground scenu pa možemo reći da će se naći za svakog po nešto. Za Du-El spremamo dva velika iznenađenja, a otvorit ćemo s Robertom Sanchezom koji je omiljen dubrovačkoj publici. Za Revelin Festival dovodimo ponovno Kungsa, koji i ove godine ‘hara’ top ljestvicama.

Marko revelin 2

REVELIN NI ZIMI NE MIRUJE

Rozga, Šuput, Jole… Pokušavamo svake zime imati ponudu koja će zainteresirati naše sugrađane. Bude tu svega od rocka i bendova poput Silentea i Dubioze pa do zabavnjaka kao Jelena Rozga, Maja Šuput ili Jole. Zanimljivo je kako upravo ti ‘zabavni’ izvođači prolaze bolje po pitanju posjećenosti. Izvođači poput Hladnog Piva jednostavno ne privuku dovoljno publike u Dubrovniku. Domaći su nam jako bitni i trudimo se dati im ono što ih zanima. Interesantno je kako je jedna od najpopularnijih zabava ‘Trash party’. Uvijek je popunjena i jednostavno ‘klikne’ s lokalcima.

Pročitajte još

NOVI KINO TJEDAN Film koji se snimao u Trstenome i Kuparima od četvrtka u Slobodi

Dulist

POČEO JE GOOD FOOD Ovog tjedna tematske večere, piknik na Lokrumu, Foodravanje…

Dulist

BRAVO! Školi filma Šipan dvostruka nagrada za najbolji radionički film

Dulist