HrvatskaŽupanija

HTZ: ‘Isticanjem kulturne baštine i gastronomije do više švicarskih gostiju’

FESPO 5

Hrvatska turistička zajednica predstavlja ukupnu hrvatsku turističku ponudu na sajmu FESPO koji se održava u Zürichu od 1. do 4. veljače. Posebnost ovogodišnjeg nastupa, odnosno predstavljanja hrvatskog turizma na tržištu Švicarske jest status Hrvatske kao Zemlje partnera ovogodišnjeg sajma, čime hrvatske regije, destinacije, ali i turistički proizvodi imaju posebnu promotivnu vidljivost u odnosu na ostale zemlje koje se predstavljaju u Zürichu.

Na sajmu je prisutna i hrvatska turistička delegacija predvođena ministricom turizma i sporta Nikolinom Brnjac i direktorom Hrvatske turističke zajednice Kristjanom Staničićem koji su, uz službenu delegaciju i predstavnike sajma FESPO, sudjelovali na svečanom otvorenju sajma koje je održano u sklopu hrvatskog izložbenog prostora. Otvorenju sajma prisustvovali su i Andrea Bekić, Veleposlanica RH u Švicarskoj, Branimir Tončinić, direktor Predstavništva HTZ-a u Austriji, a koji pokriva i tržište Švicarske, Stephan Amstad, generalni menadžer sajma, predstavnici 13 hrvatskih suizlagača, odnosno turističkih subjekata, kao i više od 50 inozemnih predstavnika medija.

Direktor Staničić naglasio je da se puno rada i truda ulaže kako bi Hrvatska uživala status kvalitetne i održive destinacije, odnosno jedne od najpopularnijih destinacija na Mediteranu.

FESPO 1

-Na sajmu FESPO predstavit ćemo sve ljepote i posebnosti Hrvatske s nikad bogatijim i sadržajnijim programom koji očekuje sve posjetitelje hrvatskog štanda. Prepoznajemo potencijale hrvatskih destinacija na tržištu Švicarske, a veliki interes Švicaraca za putovanjima u našu zemlju, posebno u pred i posezoni, za nas je iznimno važan – poručio je Staničić, dodatno istaknuvši zajedništvo i povezanost dviju zemalja u sferi kulture, sporta i gastronomije.

Uz samu promociju Hrvatske i destinacija, hrvatska delegacija tijekom sajma susrest će se s brojnim partnerima te predstavnicima turističkih subjekata kao što su Croaticum, organizator putovanja koji je specijaliziran za Hrvatsku, te ID Riva Tours GmbH, organizator putovanja koji je specijaliziran za Hrvatsku i koji svoje programe prodaje u Njemačkoj, Austriji i Švicarskoj. Sastanak će se održati i s Meersichtom, organizatorom putovanja koji je uz Hrvatsku, specijalist i za pojedine druge zemlje iz regije, a o zajedničkoj suradnji razgovarat će se i s predstavnicima Travel Magazina, glavnog stručnog turističkog magazina u Švicarskoj.

-Turisti s tržišta Švicarske fokusirani su na održiva putovanja, prirodu, kamping, aktivni odmor, gastronomiju, kvalitetu usluge, i zato Hrvatsku na ovom sajmu, na kojem smo po drugi puta zemlja partner, predstavljamo kao zemlju cjelogodišnje, održive i kvalitetne turističke ponude. Prošla godina je za tržište Švicarske bila rekordna, ostvareno je više od 300 tisuća dolazaka te gotovo 1,4 milijuna noćenja, a već otpočetka ove godine Švicarci su u Hrvatskoj ostvarili 11% veći turistički promet u odnosu na siječanj prošle godine. Sve one aktivnosti koje je Vlada učinila za razvoj održivog turizma – od strateškog i zakonodavnog okvira do osiguranih rekordnih financijskih sredstava utjecali su i na podizanje kvalitete hrvatske turističke ponude te okretanju prema održivosti, što turisti sve više i prepoznaju, a potvrda nam je stigla i iz Europske komisije, gdje je u strateškom dokumentu za razvoj turizma u EU ‘Tranzicijski put za turizam’, Hrvatska navedena kao primjer dobre prakse kada govorimo o Strategiji razvoja održivog turizma do 2030. godine te osiguranim financijskim sredstvima za provedbu reforme kroz NPOO – izjavila je ministrica Brnjac.

Dio bogatog programa predstavljanja Hrvatske, između ostalih, čine sinjski Alkari, rapski samostreličari, mažoretkinje te kulturno umjetnička društva, koji svojim nastupima ukazuju na veliko kulturno i povijesno nasljeđe naše zemlje. U sklopu sajma TZ Splitsko-dalmatinske županije predstavlja projekt Dalmatinska marenda, a riječ je o autentičnom i tradicionalnom dalmatinskom obroku koji će posjetiteljima približiti tradiciju te bogatstvo mirisa i okusa dalmatinske regije. Krajnji jug Hrvatske predstavit će se, između ostalog, kroz posebno osmišljene koktele od likera ruže i lavande, a grad Zagreb s jednim od najboljih ginova na svijetu. Također, prezentaciju vrhunskih hrvatskih vina organizira Hrvatska gospodarska komora.

Važnost nastupa na sajmu u Zürichu dodatno potvrđuju i rezultati koje naša zemlja ostvaruje na tržištu Švicarske, s kojega je lani ostvareno 4 posto više noćenja u odnosu na 2022. Pritom su švicarski gosti najviše noćenja ostvarili u Istri (480 tisuća noćenja), Splitsko-dalmatinskoj županiji (255 tisuća noćenja) te na Kvarneru (225 tisuća noćenja), a gledano prema destinacijama u Rovinju, Splitu, Poreču, Dubrovniku i Puli. U ovoj se godini očekuje nastavak pozitivnih trendova sa švicarskog tržišta, kao i rast turističkog prometa.

I županijski TZ u Švicarskoj!
Turistička zajednica Dubrovačko-neretvanske županije i Turistička zajednica Grada Dubrovnika nastupaju na sajmu FESPO koji se održava od 1.-4. veljače 2024. godine u izložbenom prostoru Messe Zurich. Hrvatska je zemlja partner sajma FESPO. Na štandu Hrvatske turističke zajednice od 170 m2 brojni su suizlagači, a pripremljen je i izuzetno bogat program događanja tijekom sva četiri radna dana.

svicarska tz

Vitezovi iz Sinja, sinjske mažoretkinje, gradska glazba Sinj i KUD Peruča održat će zabavno-glazbeno-scenski program. Otok Rab će se predstaviti kroz lokalne gastronomske zalogaje, dok će Splitsko-dalmatinska županija ponuditi Dalmatinsku marendu uz vino i glazbu. Dubrovačko-neretvansku županiju i Grad Dubrovnik prezentirat će barmeni s posebno kreiranim koktelima od likera ruže i lavande.

Šibensko-kninsku županiju predstavljat će KUD Koledišće Jezera, a Grad Zagreb prezentirat će Old Pilots Gin. Zadarska županija posjetiteljima će predstaviti Pašku narodnu nošnju i degustaciju Paškog sira. Hrvatska turistička zajednica i Hrvatska gospodarska komora posjetiteljima će ponuditi degustaciju Hrvatskih vina i sira. Uz spomenute turističke zajednice suizlagači su i: Arena Hospitality Group, Croatia Airlines, Croaticum, ID Riva, NP Brijuni, NP Plitvička jezera, PP Biokovo i Valamar.

Turisti iz Švicarske su u 2023. godini ostvarili 24.706 dolazaka i 82.313 noćenja u odredištima Dubrovačko-neretvanske županije.

Pročitajte još

Usklađene plaće zaposlenih u vrtićima s plaćama u školama i upisana pločanska djeca

Dulist

GLUMICA ZRINKA CVITEŠIĆ Ne sjećam se kad mi je netko toliko prirastao srcu kao što je Jele

Ivana Mijić Vulinović

ŠOBER O KONKURENCIJI NA AERODROMU Prioritet će nam biti očuvanje stalnih radnih mjesta!

Dulist