Aktualno

Guidoo Info Guide System nadmašio očekivanja

Guidoo Info Guide System nadmašio očekivanja

Projekt tvrtke Studio Beluga pod nazivom Guidoo Info Guide System započeo je u ožujku prošle godine,

te kao prvi interaktivni vodič kroz turističku ponudu Dubrovnika i okolice brojkom posjećenosti u periodu od nepune godine dan nadmašio očekivanja svojih tvoraca.

Podsjetimo, radi se o mreži interaktivnih totema, tj. turističkih info stupova zasnovanih na touchscreen tehnologiji i jednostavnoj web aplikaciji postavljenih na frekventne lokacije u destinaciji. Suvremeni je način oglašavanja u skladu s novim tehnologijama sa svrhom promoviranja turističkih usluga te predstavljanja cjelokupne ponude destinacije na jednom mjestu.

Ukupan broj posjeta oglasima na 9 totema postavljenih na području Dubrovnika je 1.170,213 klika na ekranu osjetljivom na dodir. Dokaz je to da posjetitelji Dubrovnika po dolasku u destinaciju intenzivno tragaju za informacijama koje su im potrebne tijekom posjete.

Statistički podaci posjećenosti sadržaja totema pokazali su kako dubrovački turisti pretežito traže informacije o gastronomskoj ponudi, izletima, tradicionalnim proizvodima te zabavnim sadržajima. Naravno, broj posjeta bio je najveći u srcu sezone tj. u srpnju, kolovozu i rujnu, dok je u podsezoni zabilježen manji broj posjeta.

Iz tvrtke Studio Beluga kažu kako su iznimno zadovoljni rezultatima posjećenosti totema jer su nadmašili njihova očekivanja u početnoj godini projekta. Ističu kako aplikaciju unutar totema i dalje unaprjeđuju, pa će tako od ove sezone biti moguć i booking usluga izravno putem totema. U tijeku je i širenje projekta na ostala područja RH, ali i u susjedne države.

Uz postojećih 9 u Dubrovniku, u prosincu 2012. postavljena su još 2 info totema u Zračnoj luci Zagreb, sa svrhom pružanja informacija turistima odmah po dolasku u Hrvatsku. U ožujku će biti postavljeno još 7 totema u ACI marine na jadranskoj obali, pa tako i u ACI marinu u Komolcu. Također, u najavi je širenje na područje Istre i Kvarnera, grada Zagreba te Slovenije.

Jedna od mnogobrojnih prednosti Guidoo info totema je mogućnost prilagodbe sadržaja aplikacije različitim potrebama. Tome svjedoči suradnja s Dubrovačkim muzejima koji su toteme koristili za potrebe izložbi, od kojih treba istaknuti nedavno otvorenu izložbu "Antički vodovod Vodovađa – Cavtat" u Kneževu dvoru.

Upotreba novih tehnologija sve više ulazi u sferu svakodnevnog života čovjeka, pa tako i poslovanja. Svjesni kako ta činjenica ima izravan utjecaj na turizam, iz tvrtke Studio Beluga kažu kako ih je pri izradi interaktivnog vodiča vodila upravo ta ideja. Ponuditi turistima ažurne informacije o destinaciji u kojoj se nalaze, a oglašivačima ponuditi nov način prezentiranja usluge ciljanim javnostima kroz modernu tehnologiju koju oni sve više koriste.

Studio Beluga poziva zainteresirane pružatelje turističkih i ugostiteljskih usluga, te sve one koji žele oglasiti svoju ponudu na Guidoo Info Guide System interaktivnom vodiču da se obrate odjelu marketinga i prodaje na email marketing@studiobeluga.com ili na mobitel 091 4008 774.

Pročitajte još

Gorana Stepanić i Pavel Gregorić održali predavanje ‘Lice i naličje retorike u djelu Nikole Vitova Gučetića’

Dulist

Policija za vikend pojačano nadzire najteže prometne prekršaje

Dulist

DONIRAJTE ZA MARIJA Velika akcija Udruge ‘Tata je tata’

Dulist