Google će uskoro drastično promijeniti svoju tražilicu kako bi ispravio postojeće nedostatke, ali i zadrži vodeće mjesto na tržištu, piše The Wall Street Journal.
Googleov pretraživač tako će postati mnogo "pametniji", odnosno, umjesto da kao rezultat pretraživanja izbacuje puste poveznice, pružat će mnogo više podataka i informacija.
Korisnici će ubuduće moći dobiti konkretne odgovore na svoja pitanja, umjesto da ih se usmjerava na druge stranice koje bi mogle sadržavati odgovor na to pitanje.
Iz Googlea su poručili kako su promjene koje uvode najveće u povijesti tvrtke te će utjecati na milijune internetskih stranica koje se koriste njihovim uslugama.
Pretraživanje će se i dalje odvijati na isti način, prema ključnim riječima, ali promjena će biti vidljiva u rezultatima. Umjesto izbacivanja linkova koji sadrže utipkane ključne riječi, Google će pokušati "shvatiti" i samo značenje vašeg upita. Tvrtka cilja na pružanje mnogo konkretnijih i točnijih rezultata spajajući tehnologiju sa "semantičkim pretraživanjem", odnosno razumijevanjem riječi koje ste utipkali.
Cijeli proces "ulaska u novu generaciju pretraživanja" trebao bi trajati i do nekoliko godina.
Kako će pretraživanje funkcionirati? Ukoliko u tražilicu utipkate "Lonjsko polje", uz uobičajene poveznice Google će vam pružiti informacije o osnovnim karakteristikama traženog pojma, poput lokacije, prosječne temperature na tom području, nadmorske visine i slično. Ukoliko danas u tražilicu utipkate "Lonjsko polje", dobit ćete samo linkove na stranice koje u sebi sadrže te dvije riječi.
Kao jednu od najvećih novosti Google navodi činjenicu da će vam njihova tražilica, ukoliko utipkate npr. "Koliko Hrvatska ima nacionalnih parkova i kako se zovu?", pružiti izravan odgovor na vaše pitanje, bez preusmjeravanja na druge stranice.