Grad

Franković imenovao privremene pročelnike novoustrojenih upravnih odjela

grad dubrovnik 00
Gradonačelnik Grada Dubrovnika Mato Franković u petak, 15.rujna, za privremene je pročelnike imenovao tri službenika Grada Dubrovnika, koji će te poslove obavljati sve do imenovanja pročelnika određenom upravnog tijela po dovršetku postupka javnoj natječaja.
S obzirom da se poslovi upravnog tijela moraju kontinuirano obavljati i u slučaju kada nema formalno imenovanog pročelnika (putem javnog natječaja) za tri novoustrojena odjela: Upravni odjel za promet, Upravni odjel za izgradnju i upravljanje projektima te Upravni odjel za Europske fondove, regionalnu i međunarodnu suradnju,  gradonačelnik Grada Dubrovnika je s današnjim danom za privremene pročelnike imenovao tri službenika Grada Dubrovnika, koji će te poslove obavljati sve do imenovanja pročelnika određenom upravnog tijela po dovršetku postupka javnog natječaja, i to:

1. Irenu Kričković Labaš, diplomiranu inženjerku arhitekture za privremenu pročelnicu Upravni odjel za izgradnju i upravljanje projektima,
2. Đura Šutala, diplomiranog pravnika za privremenog pročelnika Upravnog odjela za promet,
3. Zrinku Raguž, diplomiranu politologinju, za privremenu pročelnicu  Upravnog odjel za Europske fondove, regionalnu i međunarodnu suradnju.

Gradsko vijeće Grada Dubrovnika donijelo je Odluku o ustrojstvu Gradske uprave Grada Dubrovnika (u daljnjem tekstu Odluke) kojom su ustrojena upravna tijela:

1.       Upravni odjel za poslove gradonačelnika;
2.      Upravni odjel za kulturu i baštinu;
3.      Upravni odjel za proračun, financije i naplatu;
4.      Upravni odjel za turizam, gospodarstvo i more,
5.      Upravni odjel za obrazovanje, šport, socijalnu skrb i civilno društvo,
6.      Upravni odjel za promet,
7.      Upravni odjel za izgradnju i upravljanje projektima,
8.      Upravni odjel za gospodarenje gradskom imovinom,
9.      Upravni odjel za izdavanje i provedbu dokumenata prostornog uređenja i gradnje,
10.    Upravni odjel za urbanizam, prostorno planiranje i zaštitu okoliša,
11.     Upravni odjel za komunalne djelatnosti i mjesnu samoupravu,
12.    Upravni odjel za Europske fondove, regionalnu i međunarodnu suradnju,
13.    Služba Gradskog vijeća,
14.    Služba za unutarnju reviziju.

Danom stupanja na snagu Odluke, 15. rujna 2017. godine, ukida se Upravni odjel za promet, stanogradnju i razvojne projekte.

Pročitajte još

GRADONAČELNIK U KNEŽICI Ako ne ubrza radove, raskinut ćemo ugovor s izvođačem

Dulist

Gradu odobrena nova bespovratna sredstva za spomenik poginuloj djeci

Dulist

Najbolji djelatnik godine Denis Raos na prijemu kod gradonačelnika

Dulist