Dubrovnik Pass, digitalna nadogradnja nekadašnje Dubrovačke kartice i novo Smart City rješenje Grada Dubrovnika, u prvoj godini uvođenja bilježi rekordne rezultate, šalju u priopćenju iz Grada Dubrovnika.
-Bruto prihod od prodaje Dubrovnik Pass-a u 2022. godini premašio je 45 milijuna kuna, nadmašivši time i bruto prihod zabilježen 2019. godine. Uvažavajući činjenicu da je ova digitalna zajednička ulaznica u kulturne i spomeničke atrakcije Grada predstavljena tek krajem lipnja, kao i činjenicu da je turistički promet 2022. godine dosegnuo razinu od 80 posto referentne 2019., puni učinak projekta moći će se ocijeniti tek na osnovi rezultata ostvarenih u 2023. godini. Unatoč navedenom, financijski rezultati novog pristupa, u kojem se koriste prednosti digitalnog sustava te se u realnom vremenu prilagođava potražnji, pokazali su se vrlo uspješnima u iznimno kratkom roku, pa je Dubrovnik Pass potvrdio opravdanost već u prvom mjesecu uvođenja. U srpnju 2022. ostvareni su prihodi od prodaje u iznosu od 5.965.870,00 kuna i s indeksom 106 u odnosu na isti mjesec 2019. godine – ističe se.
U kolovozu i rujnu 2022. prodaja Dubrovnik Pass-a nastavila je rasti te su zabilježeni najbolji rezultati još od uvođenja projekta 2010. godine. U kolovozu je prodano 33.796 dnevnih, trodnevnih i sedmodnevnih inačica ove ulaznice, odnosno 11.541 više u odnosu na kolovoz 2019. godine, dok su prihodi od prodaje iznosili 8.974.800,00 kuna s indeksom 157. U rujnu je rekord ponovno oboren. Posjetitelji Dubrovnika kupili su 36.683 digitalnih ulaznica s ostvarenim prihodom od prodaje od 9.830.350,00 kuna (indeks 152). Usporedbe radi, u promatranom razdoblju 2019. prodano je 25.018 komada ili 11.665 primjeraka manje. Veća prodaja zabilježena je i u listopadu, studenom i prosincu 2022. godine.
Grad Dubrovnik je tijekom prve polovice godine proveo projekt digitalne transformacije i rebrendinga Dubrovačke kartice. Uvođenjem informacijskog sustava elektronske naplate i kontrole, omogućena je jednostavnija prodaja, kupnja, očitavanje te kontrola korištenja, ekonomičnije upravljanje resursima i vremenom, kao i optimizacija marketinških aktivnosti kroz digitalnu promociju i upravljanje zajednicama.
Od početka nove godine Dubrovnik Pass dostupan je po novim cijenama – 35 eura za dnevnu, 45 eura za trodnevnu i 55 eura za sedmodnevnu inačicu ulaznice.